Як вийти з верхніх котлів до Нагатіна

Article

Варіанти подорожей по земельному транспорті без трансфертів

Автозаводська. 14 автобусних зупинок 944

Анніво. 28 зупиняється автобусом M95; 34 автобусні зупинки H8

Адмірал Ушакова бульвар. 52 автобусних зупинок H8

Дмитро Донський бульвар. 39 автобусних зупинок H8

Найпопулярніші котли. 1 автобусна зупинка 944. 965

Добринінська. 11 зупиняється на автобусі H8. M86

Домоддовская. 10 автобусних зупинок e85

Zyablikovo. 27 автобусних зупинок m86

Каховська. 9 зупиняється на автобусі H8; 10 зупиняється на трамваї 3. 16

Каширська. 3 зупиняється на автобусі E85; 9 зупиняється автобусом M86

Китайгород. 22 автобусних зупинок H8

Кожуховська. 21 автобусна зупинка 944

Коломенська. 8 зупиняється на трамваї 47; 10 автобусних зупинок C951

Красногвардійська. 27 автобусних зупинок m86

Нагатинська. 1 зупинка на трамваї 3. автобус N8. C951. M95. Трамвай 47. Автобус E85. Трамвай 16

Нахимовський проспект. 7 зупиняється на автобусі H8; 8 зупиняється на трамваї 3. 16

Новокузнєцька. 16 зупиняється на автобусі H8; 17 зупиняється на трамваї 3

Октябрьська. 11 автобусних зупинок C910; 12 зупиняється на трамваї 47

Парк культури. 14 автобусних зупинок C910

Праг. 21 автобусна зупинка M95

Профспілка. 12 автобусних зупинок 944

Смоленська. 17 автобусних зупинок C910

Сретенський бульвар. 24 зупиняється на трамваї 3

Тулу. 2 зупиняється на автобусі E85; 4 зупиняється на трамваї 3. автобус N8. M95. Трамвай 47. 16. Автобус C910

Вуличний академік Янгель. 25 зупинок на автобусі M95; 30 зупинок на автобусі H8

Вулиця Скобелієвська. 49 автобусних зупинок H8

Старокалівська вулиця. 39 автобусних зупинок H8

Чертановська. 11 зупинок на трамваї 3. Шина Н8; 13 зупинок на трамваї 16

Чисті пруди. 24 зупинок на трамваї 3

Шаболовская. 10 зупинок на трамваї 47

Шіпіловская. 24 Автобусна зупинка M86

Найпопулярніші котли. 1 автобусна зупинка 944. 965

Коломна. 9 зупинок на автобусі М95; 15 автобусних зупинок 965

Москворіччі. 5 зупинок на автобусі E85; 14 автобусних зупинках M86

Нагатинська. 1 зупинка на трамваї 3. автобус n8. C951. M95. Трамвай 47. автобус E85. Трамвай 16

Павелецького вокзалу. 13 зупинок на трамваї 3

Тула. 3 зупинки на трамваї 3. автобус n8. M95. Трамвай 47. автобус 944. Трамвай 16. автобус C910

Аннино. 28 зупинок на автобусі М95; 36 автобусних зупинках H8

Найпопулярніші котли. 1 автобусна зупинка 944. 965

Добринінська. 9 зупиняється на автобусі H8; 11 зупиняється на автобусі M86

Каховська. 10 зупиняється на трамваї 3, 16; 11 зупиняється на автобусі H8

Каширська. 3 зупинки на автобусі E85; 9 зупинок на автобусі M86

Коломенська. 9 зупинок на трамваї 47; 10 автобусних зупинках C951

Нагатинська. 1 зупинка на трамваї 3. автобус n8. C951. M95. Трамвай 47. автобус E85

Нахимовський проспект. 8 зупинок на трамваї 3. 16; 9 автобусних зупинках H8

Новокузнецька. 17 зупинок на трамваї 3; 20 автобусних зупинках H8

Жовтнева. 11 автобусних зупинки C910; 12 зупинок на трамваї 47

Павелецька. 12 зупинок на автобусі H8; 14 зупинок на трамваї 3

Серпуховская. 9 зупинок на автобусі H8; 11 зупинок на автобусі M86

Тула. 2 зупинки на автобусі E85; 3 зупинки на автобусі H8; 4 зупинки на трамваї 3. автобус M95. Трамвай 47. 16. автобус C910

Вулиця Академіка Янгеля. 25 зупинок на автобусі М95; 33 автобусних зупинках H8

Технічне обслуговування котлів BAXI LUNA DUO TEC GA

Чертанівський. 11 зупиняється на трамваї 3; 13 зупиняється на трамваї 16; 14 автобусних зупинок H8

Найпопулярніші котли. 1 автобусна зупинка 944. 965

Коломна. 9 зупиняється автобусом M95; 15 автобусних зупинок 965

Москворечіе. 5 зупиняється на автобусі E85; 14 автобусних зупинок m86

Нагатинська. 1 зупинка на трамваї 3. автобус N8. C951. M95. Трамвай 47. Автобус E85

Тулу. 2 автобусні зупинки H8. 944; 3 зупиняється на трамваї 3. Автобус M95. Трамвай 47. 16

Блюз

вийти, верхніх, котлів, нагатіна

Інша станція MCC, яка стала набагато цікавішою для пасажирів, після того, як вокзал поруч з ним був організований. У цьому випадку станція “Павелецький напрям”, який був названий, як нішу сьогоднішньої станції “Верхні котли”. Досить незвичайне ім’я відзначалося від назви колись розташованого села тут, назва якої вийшла з місцевої річки Котлівка. Цікаво, що річка все ще існує, вона не була повністю вилучена в трубах, але село, верхні котли, що нижні котли були поглинені під час розширення Москви, і тепер вони нагадують лише станції залізниці та ICC. Ці станції. Це такий вид пам’ятника цим села. Отже, станція “верхні котли” відкрилися разом з основною силою станцій у вересні 2016 року. Станція розташована в галузях промисловості та обслуговує лише невеликий житловий масив, тому на 2017 році на пасажирському вокзалі станція впевнено пролетів до кінця списку найпопулярніших станцій, але побудова вузла трансплантації може зробити це Набагато більш популярним, я навіть скажу більше, вже зробив, коли я приїхав сюди, то я побачив велику кількість пасажирів, що здійснюють трансплантацію.

Влітку 2016 року я згорнув ще не відкритий кільце, а з вікна “ластівки” зробили кілька фотографій станції.

Готовність була досить високою, це не дивно, тому що до дня міста, до якого відкриття МСК залишався пару місяців.

Остеклення павільйонів з платформи готова, вона залишається лише покласти декоративні капоти замість AET.

Спорт над платформою був готовий.

Хтось залишився, щоб покласти звичайну плитку та тактильну на краю платформи.

А тепер улюблений заголовок. Віддавати. Цікаво, що тут, як і на Новохохловській станції, головний об’єкт, який можна було побачити на рендеринг. Це торговий павільйон, який чомусь називається будівництво ТПУ.

І хоча тут дійсно з’явився ТПУ, після відкриття електричної станції, ця будівля повністю для цього ТПУ не має нічого спільного, це просто стоїть поруч. Але ідея була не погана, будівля виглядає досить і сучасною на малюнках.

Я знайшов багато різних варіантів, які не тільки. Це навіть цей варіант був з двох будівель, пов’язаних з переходом.

Але дуже схожий варіант на те, що в кінцевому підсумку реалізується. І так, станція в проекті називалася “Варшавською шосе” або “Варашавська”, оскільки вона розташована на перехресті MCC та Варшавського шосе. Тоді вона була перейменована на “верхні котли”, однакова назва. це станція трансплантації Павелецького напрямку залізниці. Зараз є дві станції з подібними назвами “верхні котли” та “нижні котли”. Ідея, перейменування станції від “Варшави”, прямо кажуть так, тому ідея.

Але навіть не надає, але фотографії, витягнуті з ескізу дизайнерів, мабуть, вони розробили станцію в ньому. Це розріз у двох павільйонах, які йдуть на платформу. Як можна побачити тут, щоб увійти до прямого з вулиці та дістатися до лівої платформи, потрібно подолати три сходів вниз, а потім.

Ось ще один розрізок вже у верхній частині лобі. Цей варіант трохи відрізняється від попереднього, але схема залишається незмінною.

Що сталося насправді, давайте подивимося. Ось найбільш будівельний ТПУ, чиї кнопок ми бачили.

Він має цікаві скління та жовті ноги-колонки на першому поверсі. Зрозуміло, що зима, зрозуміло, що бруд, але все ще. Пройшло 3 роки, і побачив, що тераціональне держава. це вдосконалення поблизу станції. Як так? Що пішло не так, чому ви не можете добре зробити тут. Якщо ви виглядаєте близьким, можна побачити, що бруд тече на сайт від їзди на велосипеді зліва. Кошмар! І ось тут видно, що люди подолали цей блок землі пішки, тому для них зручніше, щоб вони вступили на станцію, тому газон ніколи не буде рости тут.

Оскільки тут з’явилася станція ІТР, виникло питання про зручну трансплантацію, і тут вони зробили такий масштабний навіс. Зупинка, але яка будівля ТПУ, якщо трансплантація з одного виду транспорту не повинно проводитись через нього? Не! Будівля стоїть поруч, виграла праворуч, і ніщо не бере участь у розподілі пасажирського руху.

Як я це розумію у будівлі ТПУ. Trc нічого не є. Дуже розумне використання області! Що я був вражений тут під навісом трансплантації, тому це комбінація складного візерунка, яка розміщена з різними каменями з складною геометрією та конденсатором на фасаді, а також деяку незрозумілу фінішу самого фасаду під склінням. Ну, стиснути все це за рельсами, закрийте цю бідність. Чому пасажири роблять це все?

Всі переходи метро-MCC//листопада 2019 року

Раніше павільйон не мав таких розвинутих обкладинки, перед ним був лише невеликий козирок, тепер вони всі покриті під навісом.

Отже, вхідна сторона Nagornar. Це глазурований павільйон з чотирма вхідними дверима та дверима (праворуч), щоб отримати доступ до низьких кішок для ліфтів.

Всередині все, як вони обіцяли нам фотографії. Щоб потрапити на найближчу платформу, вам потрібно піднятися по сходах і потрапити в лобі, і йти до сусідньої необхідності спуститися до підземного переходу.

Російська навігація, яка означає, що наша залізнична монополіста займалася дизайном станції.

Спускайтеся по дорозі, щоб перейти до іншої платформи. Оздоблення тут у пройді, стелі. Весь дуже бюджет.

Під землею є грошові норми. Дуже дивне рішення.

У тому ж місці при переході висить “Глобус метро”. Всі ці речі не знайшли місця в крихітному лобі, і вони були розміщені тут.

Поєднання російської навігації та знайомого McKSH навігаційного лайтбоксу.

На додаток до кроків є ліфт.

Явище досить рідко для станцій, розроблених російськими залізницями.

Вибір з підземного переходу я потрапляю в наступний лобі.

Це структурно майже так само, як і сусідство. Тому ви можете собі уявити, як сусідній павільйон подивився на нього, поки він не був прив’язаний. Знову чотири двері на вході та дверей для доступу до ліфта.

Насправді Тамбурський ліфт.

Давайте подивимося на лобі.

Він настільки крихітний, що вони просто не обертаються. У фоновому режимі, сходи, яку ми піднялися з ліворуч від нього ліфта. Потім обов’язкова структура металевого детектора, ліворуч від якої нудна тітка хвоняється, перевіряючи ваші сумки та рюкзаки. Потім лінія турнікетів з службовцем. Як люди працюють тут, я просто не можу собі уявити.

READ  Чайник для кави з тонким носиком

Вихід з павільйону на платформі.

Паркан видно в вході.

Павільйони майже однакові, ось як один з них виглядає на іншій платформі.

Дві платформи, і вони покриті звичайними та знайомими кришками, немає нічого особливого.

Вид з кінця платформи до станції “ЗІЛ”. Міст через шосе і на відстані видно шматок мосту через московську річку.

Сторона.

А інший кінець платформи на шляху. це станція “Верхні котли” Павелецького призначення.

Магазин. Потрібно зробити окрему посаду про магазин MCC, вони майже скрізь різні. Це дивне явище не дає мені відпочинку. =)

І ще один кадр. Це вигляд станції з платформи станції “Верхні котли” Павелецький напрямок залізниці.

Тут все, що ми йдемо далі.

Кримські топ-котли ЗІЛ Трансплантація до станції Верхні котли Павелецький напрямок.

Одного разу в районі Нагорного

Нагірний район тягнеться вздовж Варшавської магістралі від станції MCC “Верхні котли” вже до метро “Чертановська”. Виявляється весело. хтось тут живе майже в центрі, два кроки від ТТК, і хтось є Чортаново, з усією належною повагою, неможливо зателефонувати в центр.

З урахуванням цих оптимістичних обіцянок “переїхати в межах району” під час реконструкції (і реконструкція тут йде, і вражаюче) звучить якось сумнівно.

Конкретний вид області довгий і вузький, 6 км в довжину і трохи кілометр завширшки. породила дуже зручний бонус: це просто неможливо жити в районі Нагірного жити від станції метро далі, ніж в 15 хвилинах ходьби. Там, де це виглядає, ви обов’язково дотримуєтеся Нагатинської або “Нагорного”, “Нахімовського проспекту” або “Севастополя”, “Каховська”, “Варшава” або “Чертановська” (різноманітність вибору всього вражає?). Ну, якщо метро чомусь не підходить, є ще один варіант. трамвайні треки проходять через територію, а маршрут буде візьме з “Чортановської”. Така поїздка займає більше години, але знову бонус!. перетворюється на екскурсійну екскурсію по Москві за ціною подорожі громадського транспорту. Так, і це зручно для KOXES: я можу, близька до центру, я живу, тому я піду додому на трамваї.

Ми будемо рухатися з півдня на північ. насправді вздовж трамвайних доріг на Сімферопольському бульварі: як сказав крокодил, якщо ви йдете через шпали, ви ніколи не втратите. До речі, Сімферопольський, чесно кажучи, не на всьому бульварі. немає зелених, ні потужні жирні жінки з онуками, ні спортсменів на пробіжці. Тільки трамвайні треки, магазини та кафе з обох сторін вулиці. Діапазон не погано: у цій частині Нагорного ви можете пити німецьке пиво в “ковбасою”, дегустації крафту, їдальні з кебабами в кафе Noosh або оцінка спроб зобразити російську кухню в “російській фермі”. Буржуазний “алфавіт смаку” тут легко прилягає до пролетарського супермаркету “Вірний”, і, взагалі, цей дует не погано відображає сутність всієї області: вона відрізняється і універсальним. Не жебрак і не еліта.

Біля метро “Чертановська” область починається з вулиці Старобалаклава. Ім’я. це більше, ніж динамік: коли ця скромна однозначна дорога була балаклава-авеню. поточна шосе була відбулася пізніше. Двір можна випустити до Чорноморського бульвара. набагато класика, ніж Сімферопольський. Навіть ім’я красиве, і сам бульвар хороший. Благословення пасторалу Чорноморського бульвара звинувачується, за винятком того, що думки про майбутнє відновлення, і вони не можуть ігнорувати їх. на самому кінці бульвару, на розі з Варшавським шосе, перший стартовий будинок для іммігрантів вже завершує. Шум машин, шикарного огляду на жвавій магістралі та асортименті з іншого боку шосе, звичайно, нерівна заміна для тих, чиї будинки тепер потонують у зелені.

По відношенню до Чорноморського бульвара, такі солодкі слова не є перебільшенням, а не метафорою, а не цитують від американців. Все насправді. Особливо щасливі жителі чотирьох будівель будинку. За своїми будинками. розкішний ставок з качанами, будинки для качок і набережної. Далі з сезону залежить: взимку, тут діти їздять на санях і кухарів (і в старомодному небезпечному прокаті прямо на сильному льоду ставка), влітку, дорослі тітки засмагають, а підрозділи смажують кебаб. Цілком імовірно, що це свого роду державний договір: місцеві є одна загальноприйнята (і абсолютно незаконне) місце для кебаб, і всі інші не скаржаться на них.

Черноморський можна звалитися на Ялтинській або Артековській вулиці. паралельно односторонніх учинечників. пройдуть останні два клініки, милі ігрові майданчики та химерне будівництво Чертановського відділення реєстру. І помилка в нову привабливість. Точніше, добре забутий старий. Від старомодного типового кінотеатру “Ангара” на площі академіка Вишневського (ніхто не використовує цю назву, кожен каже “Між Ялти та Артек”) зробив сучасний районний центр. Передбачалося, що це стане місцем залучення жителів району. І, здається, відбувається неймовірним. ідеї міської влади та мешканців збігалися, і люди дійсно почали приїжджати сюди, щоб працювати і витрачати час. Принаймні, навіть вранці у будні, фудкурс (з дуже смачним телями Шаурма та французьких млинців) наповнилися серйозними молодими людьми з ноутбуками. Шкода, що вид з вікон все ще відкривається на будівельному майданчику. пару років тому там був красивий ставок з качками, але тепер він був п’яний і присягнув заради будівництва метродепо.

Навпроти “Ангара”. рожева шкільна будівля, яка колись мала цю школу. ідеальну п’ятиповерхову, простору сталінську епоху. була відкрита в 1951 році і була спочатку чоловік (запам’ятав післявоєнний ідею окремого навчання ). На початку 2000-х років ця школа була хороша, навіть кілька приводів Palte: учня освоїли тут такий диво, як грецький. Тільки це було до епохи Егера. Тоді батьки повстали: чому вони кажуть, проводять дитячі сили на непотрібний предмет, після нього, зрештою, не пройти. Ну, тоді школа була оптимізована та побудована, і тільки назва філії залишилося з Греції. 450 «Олімп».

До школи теж, так що просто не вийде. ремонт. Ремонт приблизно з моменту короткого каховського метро лінія почала інтегруватися в майбутню велику кільцеву лінію риболовлі. Через це вічний будівельний майданчик, прогулянка через ще один районний бульвар, Чонган, ви не будете задоволені. якщо тільки хтось не любить стрибати на дерев’яних водах.

Однак зіпсовані прогулянки. це тільки квіти. На розі бульвару Чонга та Варшавського шосе. скелети двох п’ятиповерхових будівель, які не дуже пощастило. Точніше, їх мешканці: ці два будинки почали знехтувати передчасно, а не на реконструкцію, а для міських потреб. згідно з офіційною версією, це якось пов’язане з інтеграцією “Варшави”, закрита зараз у нових великих метро. Ну, оскільки це не для реконструкції, то ми не поїхали про переселення в район: частина мешканців були відправлені до Очаково-матвеєвського, частина. десь поблизу станції метро “Коломенська”. Як можна назвати цензурне слово? Так ні. Тільки одна гіпотеза: може нести відповідальність за переселення, вважаючи мешканцям п’ятиповерхових будівель з повними ідіотами, які не можуть помітити різницю між станцією метро Коломенська та Коломенське залізнична платформа?

До речі, платформа Kolomenskoye є ще одним зручним способом вийти з Нагорної області. Електричний поїзд Домчіт до Павелецького залізничного вокзалу близько 20 хвилин. І коли-небудь, ви дивитеся, а наступна MCD тут розтягується.

Практично навпроти Коломенськой платформи, на рівній стороні Варшавської магістралі, є кілька будинків, що самі мешканці зробили пам’ятки району. Здається, нічого особливого. добре, вдома, добре, старий поки не дістанеш до арки. В одному, до іншому, в третьому в арках. яскраві мозаїчні панелі. В одному, наприклад, ящірки, в іншому. багато рук і людське обличчя в медичній масці (пандемія?!), у третьому. щось подібне до бджоли. І скрізь, якщо ти уважно подивишся, підпис: “Варшавка”.

Про історію цього вулиця-мистецтва Його творців. районна галерея “Варшарва”. охоче розповідають у своєму рахунку Instagram. Виявляється, перша панель прикрашена Нагольний район у 2015 році, а з тих пір щороку в першу неділю вересня, тобто Марат Насибуллов Марат Марат Марат Марат Насибулов втілює творчі ідеї в арках масивних будинків у Варшаві. Остання експозиція, як я можу дізнатися з соціальних мереж, дійсна про пандемію: це панельна “рука, що допомагає” в аркові будинку 2, корпус 1, присвячений боротьбі лікарів з коронавірусом. Красива ідея та продуктивність відмінна. це те, як створюється реальна окружна ідентичність!

Якщо ми рухаємося з мозаїчної панелі ліворуч і перейдемо через Болотниковську вулицю, ландшафт буде змінюватися. у кадрі з’являться два і триповерхові будинки. Пояснення просте: Болотниковська, а також перетинання її Сімферопольського бульвару. це рамка Волкхоона-Зіля, яка існувала тут (ні, вулиця, на якій знаходиться Тут Пушкінський музей). Назва відбулося з села Волхонка, яка стояла на цьому місці до початку ХХ століття, але ЗІЛ. зрозуміло, який зліс. Той, який раніше був zis. завод імені Сталіна. На початку 1930-х років заводські працівники, кількість яких зросла завдяки збільшенню бари продуктивності, потрібно було знайти житло. Люди, які вийшли тут, близькі до колишнього села Волшеона. та майбутній станції метро “Варшава”. Робоче поселення виявилося сучасним, з усією необхідною інфраструктурою у кроку доступності, з дитячим садом та лікарні. Більшість цих будинків були зруйновані в 1970-х роках, але контури головної вулиці села були виведені в Болотниковському. Одним з вижилих низькоповерхових будинків взяв контроль над Нагорно-регіоном: може собі уявити собі аристократів у особняку?

Ще одним чудовим будинком є ​​двоповерхова будівля (за словами Сімферопольського бульвару), тут сьогодні “Діксі”, “Смішні ціни” та Півбард. в минулому житті було 1940 кіно будівництва, філією знаменитого ДК ЗІЛ на Східній вулиці. Або ось ще одна пара яскравих будинків на плодовій вулиці (і. корпус 1). Звичайно, це лише фрагменти колишніх маленьких земель. Але для патріотів району, і цього достатньо. не з нуля ми виникли!

Болотниковська дістане до святого району. Москворецького ринку. Останнім часом, обговорюючи новини про зміну власника ринку, учасники окружної групи в не тримали глотка: як так, якийсь неписьменний журналіст загинув, що ринок розташований у Зюзіно! Хоча ринок знаходиться в Нагорно, як ви не можете знати таких банальних речей! Ось Понаброн на оголошенні! Такий районний патріотизм міг розглядати похвально, якщо не один нюанс: ринок буквально на трамвайних, що відокремлює Zyuzino та Nagorno, Yuzao та Yuao. Такий кордон з Тіндриновими тортиками та узбецькими помідорами. Отже, “неписьменний журналіст” пропустив 100 метрів. Нестандартний. Але відмінна доказ. район самосвідомість на складі.

Москворецький ринок, що існує з 1950-х років, якось розвалився, щоб поєднуватися несумісні. Він і модний фудкур до індійського талі, мексиканських торваль і в’єтнамців для Бо, і водночас старий хороший московський ринок, де місцеві десятиліття (і сім’ї!) йти на м’ясо до Маші, для сиру до Манана та помідорів для Fatima. Тут ви можете купити свіжий восьминоги з гребінцями, і ви можете. заморожена куряча руїна. Ви можете взяти баклажани 40, і можливо. 800 (Тут ви знайдете, коли продавець). Ви можете прийти до куточка Vesuvio для піци з кухар, який знаходиться в посольстві італійських, і це можливо. на розпаду шортів і шкарпеток 50. Як Москворецький сидить на двох стільцях. розум незрозумілий, але факт залишається: оновлення не псує її. Він служить наступним підтвердженням, що Нагорно. область для людей є абсолютно будь-яким соціальним шаром.

READ  Після того, скільки фен виходить з тіла

На перетині Варшавського шосе з Нахімовським проспектом. де починається наступна, стилістично різна частина району. масивний сталіністський, майже ампірний будиночок (0 і 4, корпус 1). Це свого роду, як фронтальний фасад області. Для проходження, не за їх. Елегантний натяк: ми, кажуть, не гірше, ніж будь-який Ленінський да Ленінградський проспект там! У людей ці будинки називаються іспанською: наприкінці 1930-х років тут була встановлена ​​комуністична партія Іспанії. Чи є міська легенда правда, пекло знає, але в довоєнні роки це, мабуть, виглядало вражаючим. така Махіна в середині майже сільської місцевості.

До речі, про сільську місцевість. Не в Москві було б наївно, було б наївно вважати, що платформи нижніх котлів та верхніх котлів розташовані в Котлівській області (або прикладом з платформою Коломенсько не навчив нас?). Тут все складніше: як тільки це було два села, і ось одна з них, нижні котли, які стали частиною Москви в 1932 році, тепер стали Північною, більш центральною частиною Нагорного регіону ЮАО. Тільки тут є парадокс: хоч і більш центральний, але набагато менш чарівний, ніж залишки села Волхоонка.

Затишний червоний п’ятиповерховий (так. так, незабаром, і це не буде, реконструкція!) Сімферопольський прохід. останній острів спокою і один з небагатьох ведмедів кутів району: до кожної станції метро звідси йти 10-15 хвилин. Відповідно до стандартів Нагорного, це дуже довго. Так, і дорога до найближчого метро (це буде “Нагорна”), важко назвати приємного. на сіруватому, судовому кровій вулиці Рогу. На вигині Кривого Рогу, де він зливається з проходом електроліту, ландшафт раптом розбавляється новим чорно-білим, побудованим, як ніби принцип шахової дошки висотного будинку. Перше враження. це якийсь сюрреалізм! Тоді ви визнаєте: Незважаючи на те, що в сучасній Москві будь-які нові будівлі зроблені відчайдушно лаяти, ці клітинні висоти додаються до кварталів чогось життя.

Хоча ми йдемо на бік модного, навіть престижного місця. елітизм Нагорного району додає лижний комплекс “Кант”. Так звані московські Альпи з’явилися в 1980-х роках. за свідченням старих таймерів, коли грунт був виписаний після будівництва лінійних станцій метро. Ви можете їздити на лижах або на сноуборді, не залишаючи Москву. поганий один з курорту в місті? Це тільки з словом “курорт”, ви повинні бути обережними. природно, ні, це не Альпи, а навіть не сочі. Все з хлібом до московських реалій. Через 5 хвилин від метро “Нагорна” ви можете ходити до спортивного комплексу та захоплюватися затопленням лижниками (шкода, що підкуповує паркування, дискредитує романтичну назву ресторану “Chale” неподалік). Схили дещо. принаймні катання на лижах, хоча на сноуборді. З боку це виглядає як еклектична: хлопці в передачі, як у Альпах, а на задньому плані. звичайні панельні будинки 1970-х років. Я кажу: Площа контрастів.

З гірськолижних схилів. назад до Варшавського шосе, тільки дорога повністю повністю незадоволена: вам доведеться пройти через залізничні доріжки та виступаючи через пару безіменних прогнозованих подорожей. Здається, недалеко від сили 500 метрів, але гасить.

Біля нижніх котлів платформи (не слід заплутатися з верхньою, тут. поїзди до Павелецької станції та авіаперевезення в Домодєдово) Красива червона будівля. “Варшава ванна”. Природно, ванна в сучасній Москві більше, ніж ванна. Модний спа-комплекс, підхід до якого, принаймні, з 2300 у кишені. це лише чотири години в паровій кімнаті, без пива, раків, масаж та інших задоволень.

Ось, здається, таке ж явище, яке з москворецьким ринком. поновлення та введення до “гламурного” світу, сама ванна не псула. Може бути, навіть покращився. не тільки місцеві, але й любителі хорошої пари з усієї Москви. І сперечатися: де краще, тут або в історичних сіднювах? У стратегічно важливих датах, наприклад, 8 березня або 31 грудня, це трапляється, що в черзі доведеться чекати.

“Станція” Нагатинська “! Наземний перехід до станції “Верхні котли” Центрального кільця Москви!- Пасажири метро. Лише про наземний перехід. легкий: це, звичайно, земля, це просто прогулянка буде випущена в кілометр. Про такі москвичі ще краще попередити, ми звикли, що перехід. це двохвилинний бізнес.

Гаразд, кілометр уздовж Варшавської магістралі. знову вздовж трамваї, АЗС, Автомати та якийсь привабливий парк біля річки Котлівка. і досягають природного кордону району, до залізничного поясу MCC. Після того, як станція ICC відкрила “верхні котли”, прямо біля неї на Варшавській шосе утворюється вічний пробник. Щасливою або ночі, у робочому дні або день, ми обов’язково стоять біля залізничного мосту. Як ніби прийшов час подумати: чи вступити до Нагорно, чи вийти з нього? Ну, якщо у вас є час, щоб захопити гаманець, коли наступна “ластівка” буде літати над головою: можливо, ознаки будуть працювати, і з’являться гроші в кошельку?

Москва Центральне кільце без ретушування. Друга спроба

Як обіцяв, я розповідаю про моє досвідчене подорож по московському центральному кільці. Взагалі, я збираюся опублікувати ці фотографії вчора, але вчора, замість історії про MCC, відданість охоронці, яка намагалася заборонити фотографію. Отже, ми разом з свіжими силами і спробуйте ще раз. У моїй історії не буде Путіна, Собяніна, Патріарх Кирило та інший гламур. Тільки об’єктивна картина.

Станція MCC, з якої почалася поїздка. “Автозаводська”. З того ж назви станції метро 9 хвилин ходьби, шлях обладнаний покажчиками та навіть написками на асфальту. Крім того, є ввічливі люди на цьому шляху, спонукаючи, як отримати.

Через дорогу веде широкий і просторий надземний перехід.

Вхід на станцію “Автозаводська” MCC.

Я писав, що я пішов на карту troika, деякі коментатори почали говорити, що я не ввійшов до людей плутанини, вартість проїзду вільний. Я поясню: уривок дійсно вільний, але я пройшов через карту через турнікет. Гроші не були виписані, підкреслено напис “трансплантація”.

Подивитися, турнікети закриті.

Станція оснащена ліфтом та ескалаторами.

Ескалатори ще не були запущені.

Платформа, насправді, не відрізняється від залізниці.

Два способи електронного табло. Мінімалізм.

Тут, наша “ластівка”.

У центральних вагонах композиції, в якому ми їхали, макет 22. Частина місць розташована вздовж руху, частина проти.

Затишне сидіння, є складаний стіл, ви можете працювати для ноутбука.

У машині є урна.

У екстремальних вагонах є туалети.

Туалет дуже просторий, щоб ви могли їздити на інвалідному візку. Дуже чистий. Навіть папір.

Обіцяйте безкоштовний Wi-Fi, не встиг спробувати.

Біля дверей в екстремальному автомобілі є торгові точки. Всі переваги цивілізації, як вони говорять.

Ми йдемо до станцій “Верхні котли”.

Інформація з офіційного веб-сайту ICC, на ньому, як з’ясувалося тут, у коментарях, числа тролейбусів та трамваїв заплутані. Я публікую виправну версію: TPU “Найпопулярніші котли”.Трансплантація метро: поблизу перевезення на землі транспортуатуту: 5, 44, 142, 147, 275, 700Trollabus:. 1к, 40, 71, 8трама: 6, 3, 35, 47. Деякі трамваї тепер йдуть на модифікований маршрут: 5. до кінцевої станції “Нижні котли” замість Нагатіна.7. до балаклавської перспективи замість Нагатіна. (Інформація з Mosgortrans). На зупинці верхніх котлів, вони зупиняються.Я зазначаю, що Павлецька станція напрямку “нижні котли” та станція Нагатинська станція метро не так далеко.

У нас є час у краю, потрібно повернутися назад.

Вихід з станції “Найпопулярніші котли”. Також на чергових людей, готові розповісти, що станеться. Тут відкриті турнікети.

Свіжо побудований підземний прохід.

Як ви бачите, робота все ще кип’ячена.

Пройдіть інший вхід. Багато співробітників відкриті турнікети.

Час на годинник відстає від реальної години.

Я повернувся, щоб побачити, чи обернувся вона, вона обернулася, і я сфотографував AeroExpress, поспішаючи на міст до аеропорту Домодєдово.

Час очікування електричного поїзда відповідає зазначеному: 6-12 хвилин.

Табло всередині Вагона. У той же час, автопортрет вийшов.

Щоб відкрити двері, потрібно натиснути кнопку, просто не відкривайте двері.

Для невеликих груп громадян є спеціальна кнопка і рампа.

Ми знову виїжджаємо на “Автозаводську”. Є багато людей, це означає, що MCC вже користується попитом.

Багато хто збирається вперше. Швидко.

Я звертаю увагу на нову схему у вагонах метро. Інше кільце додане тут. MCC. Існує ще одне додавання, а аеропорт Жуковський. Зія під станцією Котельника, але це окрема історія.

Загалом, дуже добре. Враховуючи топологію Москви, ICC для когось стане відмінною альтернативою та/або доповненням до решти громадського транспорту.

До речі, зараз кожен день у будні дні здійснюються безкоштовні екскурсії на MCC. Деяка інформація з сайту метро: [Детальніше про безкоштовні екскурсії] Безкоштовні екскурсії в центральному кільці Москви (MCC) відбудуться для пасажирів щодня на будні до 10 жовтня 2016 року.

На московському центральному кільці запустили екскурсійне маршрут для пасажирів. Москвиці та гості столиці зможуть дізнатися про визначні пам’ятки Москви, водіння по колу MCC у поїзді “Ластівка”. Перші вільні екскурсії відбулися в день пасажирського руху і користуються великим попитом серед громадян. 12 вересня з ТПУ “Лужники” в 16:00 Починається безкоштовний тур. Такі когнітивні прогулянки від “ластів” будуть проводитися регулярно протягом місяця, з понеділка по п’ятницю “.

Проїзд через МКС, москвичі та гості столиці зможуть побачити набережну Фрунзена, Москва-міський комплекс, ВДНГ, спортивна арена “Лужники”, а також природний заповідник “Воробєвська гора”. Під час поїздки екскурсори поговорить про історію московської районної залізниці, починаючи з його запуску на початку ХХ століття. Всього є близько 86 пам’яток архітектури московської районної залізниці, і всі ці об’єкти можуть спостерігатися з вікон “ластівки”. Екскурсія триває близько 84 хвилин. Це час шляху “ластівки” на MCC, з урахуванням зупинок.

READ  Який гриль краще газ або електричний

Початок екскурсій буде о 16:00 на ТПУ “Лужники”. Реєстрація на сайті Мосбюро.RU/MCC і по телефону: 7 (495) 637-70-05. Можливо, я зацікавлений.

Відгуки верхнього котлів URK

Легко примиритися з MCC на поїзді до Домодєдово. На жаль, немає наметів, ні магазинів. Поки він чекав поїзда знайшли чудове місце, де можна пообідати. Їдальня в будівлі автосервісу. Скромно, дешева, смачна. І навіть обслуговувалися. Вони залишили прагнення.

Комфортабельна станція, чиста, не так далеко стенду метро “Нагатинська”, яка також дуже зручна.

Станція MCC біля Варшарка. Платформи тут окремо, пов’язані з підземним переходом. Доступ до станції. посередині платформ, зручно дістатися до бажаного кінця поїзда. З станцією метро не пов’язана, перехід через місто займає близько п’яти хвилин.

Приємна область. Зелений, виявлений розвиток. Також вокзал зараз знаходиться поруч. Не потрібно витрачати 15 хвилин, щоб ходити до метро. “Верхні котли” на відстані пішої прогулянки.

Туалет на MCC використовує лише безпеку! На запит відвідати громадське місце, безпека відправлена ​​до туалету з найближчого поїзда. Тепер я їх зневажаю.

Все красиво і чисте, але для людей похилого віку не дуже зручні переходи, хоча є ліфти, але вони, здається, вимкнені.

MCC дуже прикрашає Москву і робить рух приємним. Я змінив пару моїх основних маршрутів, використовуючи цей зручний земельний дзвінок. Я не можу уявити, як перед тим, як ми існували без нього.

Це станція метро та заміська станція електронної пошти. Дуже зручно зроблено, вам не потрібно йти на станцію, дешевше і на новій галузі метро, ​​щоб дістатися до будинку

Комфортабельна станція, пов’язана з Павелецьким напрямком і MCC. Я ходив до Москви, я їхав 1,5 години, тепер 35 хвилин

Дуже зручно, коли подорожуєте до аеропорту Домодєдово, ви можете швидко перейти до аеропорту або бюджету на поїзд, всього за 25 хвилин. Довше, ніж AeroExpress і значно дешевше

Станція MCC становить 10 хвилин. Прогулянка від метро Нагатинської, досить далеко, враховуючи, що треба йти вздовж Варшавської магістралі, яка постійно забивається кадючою транспортом, і немає тіні в спеку. І сама станція і поїзди нормально!

Велике спасибі за відкриття топ-котлів станції! Зручна трансплантація до MCC. Станція велика, чиста, є ліфт та інші зручності!

Дизайн станції прекрасний, не брудний, але страшний запах стічних вод, обидва, коли платформа спускається з платформи та інформаційної дошки, таке відчуття, як ніби необхідність зробити правильне право за ними. Біля турнікетів є черги через перевірки мішків, тільки два кадри для проходу і всі штовхнули, черги досягають сходів

Станція MCC та станція залізниці.N напрямків. Примітно, що AeroExpress зупиняється тут. Дуже зручно для мандрівників, до яких станція не на дорозі. А також така екстремальна найдорожча поїздка в Москві. Слабко їздити з Варшара до Павелецького залізничного вокзалу на 500 ?

Дуже зручна і необхідна трансплантація між ICC та поїздом Павелецького напрямку) Якщо ви досі побудуєте вхід на Східну вулицю цього Станції ICC, що прилягає безпосередньо до Варшавської магістралі, а також накладним або підземним переходом через цю шосе замість “зебри” з світлофором (на якому пішоходи іноді доводиться чекати зеленого світла довше, ніж 2,5 хвилини). Тоді це було б чудово і чудово: тоді ця станція стала б найбільш зручною для всіх ICC.

Дуже зручно переходити від поїзда на MCC, станція акуратна і велика. На вокзалі є туалет, для тих, хто дуже необхідний. Зручно) це все одно буде приємно біля станції, щоб відкрити Superiorket в порожньому будинку, щоб бути де купити воду або щось для закуски.

Станція MCC з двома платформами, з зручним переходом до залізничного вокзалу, також верхні котли. Наземний транспорт не дуже зручно отримати.

Я використовую верхні котли MCC. Добре, що є такий верхній метро. У звичайному, я не завжди хочу спуститися, багато людей, дуже шумно. На ICC ви навіть можете зробити екскурсійну екскурсію по місту). Зручні вагони, світло, вигляд відкривається до міста. Мені зручно дістатися до бізнес-центру.

Всі переходи метро-MCC//листопада 2019 року

Використовується ця станція, щоб сидіти на AeroExpress у Домодєдово. Дуже прохолодний винайшов MCC для з’єднання з AeroExpress, зручно, щоб вам не потрібно пройти через Павелецький залізничний вокзал.

Зробив дах у переході від MCC до командної залізниці, і вона все тече. Вхід до станції огидно.

Це перший електричний поїзд Павлецького напрямку московської залізниці, який зупиняється на платформі “верхні котли”. Нова залізнична станція була прив’язана до станції MCC з такою ж назвою.

Тепер люди, що прямують з Московської області до центру та назад, вам не потрібно йти до Павлецького залізничного вокзалу, щоб перейти на громадський транспорт. Зручне пересаджування до центрального кільця Москви економить UYMA. Два три кільцевих платформ, побудованих безпосередньо над існуючими шляхами.

“Вся робота була проведена, не зупиняючи рух МСС, також не зупиняючи рух у шляхах існуючих: а поїзди MCC вирушили під нашими платформами, а електричні поїзди”. сказав генеральному директору компанії підрядника Олексій Тищенко.

Перехід між станціями обладнаний ліфтами для малих громадян та ескалаторів. Залізнична платформа під час роботи в тестовому режимі. Будівельники доведеться побудувати дах над переходом між станціями.

“Ця трансплантація планується з сухими ногами, хоча вони зараз вологими, але навесні вони будуть сухими, все буде готово. Для пасажирів, коротка трансплантація, лише 40 метрів, від одного теплого контуру до іншого в дуже комфортних умовах “. Головний інженер проекту сказав Дмитро Гураєвський.

На додаток до поїздів та поїздів MCC, AeroExpress залишиться тут. Такий експеримент вже був витрачений на Шереметьєвський напрямок.

“Думати бачити зразок, чи буде це популярним у наших пасажирів, виявилося, що це зручно для великої кількості пасажирів. Експеримент продовжуватиметься. Там буде зупинка AeroExpress, що йде від аеропорту Домодєдово. Сказав Гураєвський.

Планує побудувати на цьому сайті четвертих доріг московської залізниці, це дозволить вам збільшити кількість поїздів і скоротити час на дорогу для громадян.

“Ми інтегровали чотири станції цього року. Я хочу відзначити, що інтегровані станції тепер отримали приплив пасажирів протягом декількох десятків тисяч людей. Ми інтегровали “Районний” станцію, побудований “Новоххловська” в напрямку Курська. І вона вже прийняла кілька десятків тисяч пасажирів “. сказав моймер Москви в уряді Москви з питань міського планування та будівництва Марат Хусналлін.

Залізничний вокзал “Верхні котли” та “Оберди” завдяки своїм новим міським маршрути є лише популярністю. Будівельники надавали широке лобі, сходи та платформи.

Віктор Прокушев, Олександр Медведєв, Антон Дубнов, “ТВ центр”.

Найбільш “верхні” верхні котли: відкрита нова залізнична платформа

Працівники “Метрополітен” готові відкрити численні нові об’єкти в будь-який час дня. принаймні протягом дня, принаймні вночі. Нова платформа Верхні котли Павелецького напрямку московської залізниці отримали перші пасажири у віці 23 до 25 грудня.

Відтепер, майже всі електричні поїзди 6000-ї нумерації зупиняються на верхніх котлах. Дещо пізніше, з 28 грудня, тут відкриються двері “Aeroexpress”, з яких ця проміжна зупинка буде першою на маршруті. Двоповерхові поїзди будуть зупинені в обох напрямках двічі на годину з 5:50 до 1:05 у напрямку Павелецького залізничного вокзалу та з 5:38 до 0:37 до аеропорту Домодєдово. Для продажу квитків на AeroExpress в будівництві станції обладнані окремі касові та білінгові машини.

Нова точка зупинки Павелецького напрямку розташована над невеликим кільцем московської залізниці, через яку проходить лінія MCC. Два платформ (у напрямку Павелецького залізничного вокзалу та в напрямку регіону) пов’язані з земним лобістром ескалаторів, сходів та ліфтів. Східний вихідний термінал Платформа Top Котли Павелецький напрямок, розташований за 50 метрів від входу в південну лобі-платформу Найпопулярніші котли MCC.

Нові, “верхні” верхні котли побудовані з урахуванням подальшого розвитку Павелецького напрямку пана. На східній платформі “до Москви” надає посадку та посадку на поїзди на шляху. Будівництво якого планується з подальшим розвитком московського залізничного збору.

Напередодні відкриття нової платформи вона отримала нове ім’я замість проекту (Варшава). Незважаючи на близькість до воєнного шосе, це ім’я не було надто зручним для міського орієнтації, оскільки в Каховській лінії московського метро (майбутня сюжет великої кільцевої лінії) вже є однакова станція. З нею ви можете перейти до поїзда Павелецького напрямку на Коломенськой станції. Тепер обидва зупинки пологи залізниці на перехресті MCC називаються однаковими.

Інший конфлікт усувається, коли верхні котли “верхні” і “Нижні” з кожного з точок зупинки. можна дістатися до сусідньої платформи ЗІЛ, але бути в різних місцях на протилежних берегах Московської річки. На російських залізницях вирішили перейменувати платформу Павелецького напрямку. Він з’явився раніше, і до запуску МКС у 2016 році був найближчим до території Лихачевського заводу до електричного поїзда. Тепер, розташоване недалеко від станції метро “Тула” зупиняючи момент ЗІЛ (раніше. річкова станція) у найближчому майбутньому піде до нової назви. Tula Platform.

З 2013 року в Москві відкриті 33 нові зупинки залізничного залізниці, у тому числі 31. на максимальному кільці MD (MCC), однієї нової точки зупинки на радіальних напрямках. Київ (Новодредерка) та Курськ (Новоххловськ). Також реконструюється з підходом до платформи MCR-платформи Карачарова, району, Ленінграда та побудованих додаткових платформ на станції Царицино. Такий будівельний бум пасажирської інфраструктури приміського звіту не спостерігався більше півстоліття, оскільки в 1964 році багато поточних точок зупинки на всі радіальні напрямки московського вузла.

18 грудня нова зупинка проекту BOBROW LOGH “” City Electric “у Красноярську.

Як довго трансплантація з MCC на метро?

Час, витрачений на трансплантацію, отримується досвідченим. Час був зроблений повільним кроком (зі швидкістю загального потоку пасажирів) з платформи до платформи, з урахуванням: підйом (спуск) на ескалаторах, чекаючи зеленого світлового світлового світлового сигналу на пішохідних переходах, перевірці багаж біля входу в метро і т.D.

Список станцій, де ви можете безкоштовно передати від станції метро на MCC або навпаки, з часом вишуканого трансплантації: