Що робити, якщо вентилятор розбився

Article

Щоб розкрити першопричину несправності, потрібно знати, з яких частин вентилятор. Незалежно від типу (підлоги або робочого столу), пристрій має абсолютно ідентичний пристрій. Різниця лежить тільки в довжині стійки.

робити, якщо, вентилятор

Проблеми в роботі вентилятора різні, і кожен з них має свої причини та знаки.

Вентилятор не включається

Пристрій не може бути включений, але в цьому випадку важливо звернути увагу, лампочка світиться або не під час спроби запуску пристрою. Якщо індикатор світиться, і пристрій не вмикається, це означає, що блок зламався з кнопками, яка розташована на стійці вентилятора.

Якщо лампочка на корпусі не вмикається, а пристрій не робить звуків, можливо, що в розетці немає напруги, або причина полягає в розбитті шнура, вилки. Якщо неможливо запустити побутовий прилад і виключити причини, описані вище, проблема полягає у пошуку в електричному двигуні.

Погано обертати леза

Лопаті можуть повільно обертатися з кількох причин. Основним є відсутність мастильного матеріалу в розсувних підшипниках. Іноді лопатки деформуються при високих температурах з двигуна (коли пристрій працює занадто довго, відбувається перегрів). У цьому випадку леза чіпляються до захисної мережі, тому легко виявити таку проблему і швидко.

Вентилятор не обертається на сторонах

Якщо вентилятор не обертається в різних напрямках, або відразу виникають з затримкою, вам доведеться розбирати корпус двигуна. Основні причини:

Кулер гуде і не обертається

Багато людей помилково називають фан-кулером, але насправді це охолоджувальний пристрій, який може не мати лопатей. Основною метою охолоджувача є видалення повітряного повітря з вентилятора. Іноді він розривається, але не обертається. Тут є кілька причин:

Вентилятор дуже шумний або свист

Зовнішній або настільний вентилятор робить шум і свисток у таких випадках:

  • Деформація гвинтів, на тлі якого є порушення рівноваги між лопатями. У цьому випадку пристрій також вібрує.
  • Ослаблення рукава в розсувному підшипнику.
  • Мощення захисної решітки, наприклад, при падінні.
  • Фліс електродвигуна.
  • Забруднення пристрою.
  • Наявність чужорідного об’єкта всередині системи.

Інші несправності

Що ще може статися з зовнішньою та настінним вентилятором:

  • Розбивка конденсатора. У вітчизняних вентиляторах використовується сухий тип, виготовлений з пластику, який легко деформується через перегрів.
  • Несправність електричного двигуна. Основна особливість. пристрій не запускається або не дає неприродних звуків.
  • Проблеми в блоці керування. Найчастіше, причина лежить у черв’ячному передачі та дифузор.
  • Якщо є перемикач швидкості, то вентилятор може не працювати через його несправність. Причина. втрата обмоток.
  • Рідко відмова вентилятора лежить у роторі. Це відбувається проти перегріву двигуна.

Великі несправності

Владник побуту не відрізняється за складністю дизайну, і принцип його пристрою можна побачити на малюнку нижче.

Якщо ви уважно подивіться на малюнок, стає зрозуміло, що електродвигун, коробка передач, кривошип, швидкість обертання та гвинт, може вийти в пристрій.

Основна відмінність настільного кулера з на відкритому повітрі є високою стійкою у зовнішній версії. Решта дизайну ідентична.

Отже, основні недоліки, які ви можете спостерігати за кулером, який ви придбали:

  • Пристрій не вмикається, мережеве світло вимкнено;
  • Пристрій не працює, але світло на;
  • Охолоджувальні лопатки погано обертаються;
  • Пристрій не звертається до сторін;
  • Кулер робить гудіння і не обертається.

Основні причини зупинки вентилятора

Причина, чому зупиняється функціонування або періодично вимикає ноутбук, можливо, не один. Ми перераховуємо основний:

  • Сильне забруднення. Через це негайно, коли ноутбук увімкнено, він може зробити сильний шум, навіть тріщину, а іноді вентилятор просто зупиняється.
  • Невдача самого елемента полягає в тому, що також можна правильно самостійно (як виконати це буде описано нижче).
  • Розподіл компонентів материнської плати, відповідальної за обертання лопатей.

Але перш ніж розбирати пристрій і виконувати інші складні дії, переконайтеся, що шум лопатей не викликаний об’єктивними причинами. Встановіть невелику корисність (наприклад, Core Temp), що показує температуру процесора в реальному часі.

У деяких моделях значення цього параметра, в якому охолоджувач автоматично вимикається, досить високий. близько 45 градусів. Це зроблено, щоб зменшити шум ноутбука, і ні в якому разі не є несправностям. Якщо пристрій зупиняється при більш високих температурах, ви можете негайно поговорити про проблему апаратного або програмного забезпечення.

Заміна несправного стандартного вентилятора відеокарти до більш потужних

Заміна дефектного стандартного вентилятора відеокарти в гірничих рингах на більш потужному, особливо виправдано у випадку використання однокористувацьких моделей відеосерворників.

У цьому випадку встановлення вентилятора з сильним тиском повітря значно покращить температуру відеокарти і дозволить вам отримати велику повернення від видобутку, збереження (або заміни несправної) стандартної системи охолодження (вентилятор).

Щоб замінити, вам потрібно видалити регулярний вентилятор і прикріпити іншого вентилятора з стяжками, забезпечуючи потрібну вам харчування, найчастіше з окремої лінії 12 комарів.

Приклад оновлення одноразових відеокарт Gigabyte, встановивши Frankenstein Fan:

Хороший варіант встановлення в цьому випадку служить, наприклад, вентилятор 120 мм при 1200 об / хв. AliExpress я доступний з повітрям 45cfm

Ремонт вентилятора (подвійна 3.66)

Ще в кам’яному віці люди знали, що неможливо вибити пальці в розетку і робочий вентилятор. Це правда, це сталося, мабуть, трохи раніше, ніж великий вибух. Але люди швидко забуті, вони це спеціально роблять. Хоча відомо, що такий випадок часто закінчується плачевних, по крайней мере, однією зі сторін у конфлікті.

Отже, я працював у мене в системі, на користь мене і MSI Cyclone 5850 MSI, і це один не прекрасний день робочого колеса був зупинений пальцем і почав вилетіти фрагменти. Чому ви починаєте питати, так, тому що після пункту 1-го леза, збільшення вібрації та шуму було не настільки критичним, але після вже 3 лопатей ситуація стала загрозою, а карта була відправлена ​​на полицю, де він тривали 3 дні, поки я не вирішив виконувати свою довгу ідею, спробуйте клей зламаний леза.

Про клей, я хочу сказати, що я не бачу різниці в них, що момент на 50 є монолітним для 10 і мас і властивості того ж. Так дешевше, тим краще. Хоча для 5p труб повністю порожні

Отже, акуратно відкручуючи гвинти, і навіть не пошкоджуючи їх, я видалив радіатор і почав клей. Хвилини h \ s 20 було закінчено, і лопаті повернулися до місця. На жаль, немає фотографій готового дизайну, але важко зловити асиметрію лопатей.

Один лезо вже склеєний. Приблизно решта також виглядає. Пізніше вентилятор був вододіл на його законному місці, а карта в системі. Де зараз і працює, занадто багато вібрації на тому, що не було помічено до розбиття. Хоча зараз карта закріплена на резервному режимі, т.Під час розбору вентилятора, фіксатор фіксатора був втрачений. За мистецтвом, вентилятор використовує 2 підшипника, що також заплутує доцільність його заміни.

Крім того, діаметр робочого колеса становить близько 100 мм, поклавши робоче колесо з 92мм вентилятора, ми втратимо в продуктивності, і робоче колесо з 120 мм-км доведеться скоротити, щоб він не зашкодить радіаторам. (хоча тут, з належним балансуванням, буде збільшення продуктивності, т.Ще 7-10 мм діаметра робочого колеса залишається в наявності до радіатора)

Висновок: клей лопатки робочого колеса вентилятора назад після того, як впав, це можливо і не складно. Але це повинно бути зроблено лише у тому випадку, якщо неможливо знайти адекватну заміну для інвалідів.

Р.C було встановлено, що фіксація була загублена при розбиранні, і це було там з олова. Без кільця, вентилятор, що обертається вище 40%, піднята під дією закритого повітря і надходить у простір 3-го слоту.(З двома сторонами), а наступний слот вже встановив плату розширення. Вентилятор гальмується. Також було виявлено, що вентилятор не може почати. Всі це наслідки відсутності блокування кільця.

Свердловина.З ротором має певну структуру. Весна. Підшипник1. Підшипник 1. Підшипник2. Кріплення кільця. Спроба поставити стандартне кільце на головний стіл на ротор. Що воно буде видно.

P (3).З вистріленим капром, вистрілений з старого 80 мм вентилятора був успішно встановлений на роторі, після чого відремонтований вентилятор успішно пройшов випробування 100% революцій, а це 4440b / хв без вібрації, але звучання вентилятора на максимальні революції отримав колір (нижній спектр збагачив компонент загусника, який, однак, є набагато спокійним з високочастотного компонента звуку, присутній до цього) Rokota можна порівняти з звуком аеродрому, де гвинтовий літак займає розгону. але природно тільки за своєю природою. Ні спокійніше не стали голоснішими.

Delta OS на 100% революції залишалися тією ж 5с.

P (4).З метою доцільності таких операцій: звичайно, шанувальник прийнятної якості можна придбати за невеликий, але, як я написав, (і не може писати.Першою версією статті було видалено), існує досить високоякісна співпраця з унікальними та важкими вентиляторами, приймають принаймні той самий залманани. варто зміцнити, щоб знайти ергономічну заміну. Природно, що стандартний розмір шанувальника з аналогічними операціями, щоб не виставити сенсу.

Не пройшов і місяць, як я почав відчувати дискомфорт. Він був хворий, наповнений навіть у сережках, він став незручним. Випадково я доторкнувся до системного блоку, і про жах він трясуть від страху як асисного листа, тобто?. Я подумав Подальше почуття стажистів показало, що відеокарта перетворилася на шейкер. Подальша перевірка сцени показала наявність лопатей у кількості однієї речі в нижній частині системного блоку.

READ  Тріщини на скляній керамічній плиті, що робити

Як я вже писав, під час склеювання одного з лопатей було склеєно менш успішним, ніж інші. Тут він вилетів під час роботи. Обставини мені не відомі, але я думаю, що втручання зовнішніх сил служили причиною цього, т.До випробувань 100% зрошувачів були успішні, а під час експлуатації він не йшов до таких швидкостей. Серед зовнішніх сил може з’явитися: моя нога, що розтягується, щоб нагріти в холодний зимовий вечір; Рука, з тими ж думками; Філанс випадково, чи не дуже, предмет невеликого калібру.

Не думаючи, не думаючи, я вирішив переробити робоче колесо, оскільки решта лопатей були в ідеальному порядку, минулої невдачі була списана на кривуче склеюче лезо, або, якщо хтось, кривава руки.

Т.Для видалення клейових залишків це здавалося, що операція небезпечної, з боку цілісності граней розбитого та подальшого дисбалансу, я вирішив закріпити і зміцнити шов з папером, що покриває перерву згори.

На даний момент карта працює кілька днів, пройшов просування максимальних революцій. Неприємна особливість виявлена, в діапазоні 53-67% від оборотів, з’явилася характерна світлова вібрація. Але з належною вентиляцією повертається нижче цієї межі.

Крім того, фото добре склеєного леза

Звичайно, папір. невдалий матеріал і найкраще, на мій погляд, використовуйте тонкий скловолокно. В принципі, від такої тканини, ви, як правило, ви можете зробити лопатки цілого, але це абсолютно інша історія, я не буду сперечатися з Noctua, бо це не вистачає обчислювальних ресурсів, що представляють інтерес.

Частина 3D 08.12.12 Отже, як все часто трапляється, що колись зламав, це буде порушено взагалі. Не так давно вентилятор знову вийшов, але не для моєї вини і причини поганого ремонту, а тим, що деякі особистості піднімаються руки в системі. На жаль, в той момент я був далеко від місця збільшення і не міг швидко реагувати на ситуацію. Він повернувся до відеокарти з жалюгідним результатом. Хоча не довго, експлуатація з повним дисбалансом підказки, призвело до розшарування смаження вже запас термічної пасти. Два клейових лез вилітали, один з яких не був знайдений. Після деяких маніпуляцій (4-контактний роз’єм Transvelbox на дошці) я спалив контролер вентилятора, постукав на землю в роз’єму. Існує потреба змінити робоче колесо. Перші спроби з зміною виняткового робочого колеса не вдалося, перевірене робоче колесо з Zalman F3, а вентилятор вентилятора коси ніндзя не були короновані успіхом. Сувора реальність щодо необхідності змінити весь з самого початку повільно намалювати свої контури. Але, дивлячись на вибір і ціни, я вирішив піти на ризикований крок, а саме взяти робоче колесо великого діаметра і загострити надлишок лопатей. Радіатор призначений для діамметра робочого колеса 100-110 (макс.) Мм. Знайдіть недорогий підходящий робочий колесо розміром 110мм, я взяв розбитий (так, знову буде клей знову) робоче колесо з різальним ротором Zalman F3. Сніффер показав, що радіатор не є основним обмежувачем, це депутат, який боляче розігнаний у розмірі робочого колеса. Далі невелика розкіш дозволила поставити все на місці. Плюси операції: 1-й (і єдина) відеокарта, без інвестицій. Мінуси: 1. Вібрація від поганого балансування. 2. Потрібно підключити вентилятор до MP3. Відеокарта займає 2,5 слоти другого слоту. Він не буде доступний взагалі (тільки TEXTOLIT) 4. Неможливість мастила через те, що вентилятор вставляється в зібраний стан, і необхідність випустити його для доступу до рукава.

Він показує робоче колесо на рідному роторі з 4-контактним харчуванням, на одному з зображень ви можете побачити, скільки більше шанувальника, ніж відеокарта.

З зручною справою, я зроблю фотографію готової картки, т.Він працює 24/7 у хвостах 300 Мксш з постійною температурою близько 60 градусів (вентилятор не регулюється). За витрати шуму, це не 100% запасного кулера, але почув.

Швидкість T завантаження (c) T миру (c) T room (и)
1750 62 32 23
1300 70 33 23

Видалено свідчення з резистором, вони мені сподобалися, т.До того, що температурний режим залишався прийнятним, вібрація все ще пішла. З несподіваних моментів виявилося, що двигун, ймовірно, не з Залмана, що я був надзвичайно здивований. Існує одна фактор, що загострюється, при 5850 витрат завантажується 5570 з температурою чіпа в 50 ° С, якщо воно було без навантаження, або взагалі відсутня температура, температура буде нижчою.

Р.З усім, хто говорить про 92 мм вентилятора. Особливо створено з нею не зможе бути, але при врахуванні використання резистора і мовчанням буде важко виграти. Збільшення розміру робочого колеса завжди матиме позитивний вплив на ефективність. І зменшення подушки безпеки між леопардами та ребрами радіатора дозволить весь повітряний потік, щоб погіршуватися якомога більше, особливо на щільно висаджених ребрах. Оновлення 3.6 (10.01.13) Одного разу, хоча в цьому немає нічого хорошого. Вищезгадана карта просто перестала підраховувати бітону, спочатку це виглядало як зупинка рахунку, тоді водій відео впав, а потім зник. При завантаженні іноді висить на артефакти. Припустимий діагноз.Звалище. Карта була видалена, комп’ютер запускається та триває далі.

З детальним обстеженням, джерело запаху пальника була виявлена ​​після KZ на роз’єм вентилятора, у них був комплексний трек. Конверт кутовий виклик.

Спроби дзвонити навколишнє середовище призвело до висновку, що ця земля. Це можливо, якщо ви кидаєте snot, роз’єм відновить свою продуктивність. Автор: кілька фотографій, що дають уявлення про розміри нового вентилятора

І це розрив між радіатором і робочиком. Тут він здається великим, хоча кілька мілімерів кинули назад.

Але назад на карту, яка, мабуть, звалище. По-перше, карта була спочатку досить проблематичною, а саме. мав поганий потенціал розгону. Ймовірність того, що незбалансована робоча колеса та вібрація, створена ним, можуть дати штовхає до смерті картки. Але є обставина розм’якшення. На місяць зараз карта працювала на низьких оборотах, що я написав вище. Існує ще один факт, який може загострити ситуацію, деякий час, карта була перегріта і коротко в такому стані. Thermalcolus сушеного та комплектного чіпа / паста / радіаторні підошви. Картка була в режимі екстремального теплового захисту (навантаження на чіп зменшилось, щоб температура не перевищувала 96C). Ну, найбільшим, хоча, на мій погляд, це не найголовніше, це той факт, що з моменту придбання карта була піддана релігійній роботі з видобутку біткойнів у басейнах. У майбутньому картка буде працювати на інших машинах, а потім (це почнеться там), буде корітися у газовій печі (якщо фен або паяльник раптово не зможеться), після чого він, безумовно, повернеться до Live назад свої дні, звільнення праці. одинадцять.01.2013 рік, не дивно, карта виявилася цілком працездатним (на даний момент у роботі). Деякі з них було повернуто до його законного місця, де він нагрівається зараз (в ім’я мовчання, вентилятори корпусу в даний час вимкнено) стандарт вже для нього в роботі в біткіни. Що сталося вчора? Відповідь на це може дати наступну фотографію, на якій вона може розглядатися як край картки, що містить допенгентні роз’єми на основі отриманого роз’єму MOLEX. До сьогодні цей регіон був у вільному.

Для кабелю я не прошу прощення. Зібрані просто працювати, а не для краси. Хтось, звичайно, скаже, що він витрачає ваші дні більшість карт. Але! Карта вставляється у відкритий слот PCI-E 1x. Природно, металевий торговий центр з відео-висновками фіксується болтом, але карта досить довга і важка, а мадній слот, тим більше, тому ФРС не міг справитися з необмеженим навантаженням для нього. Карта була збережена, порушувалося контакт сигнальних ліній PCI-E, що призвело до невдач у роботі відеоприводу, артефактів, коли увімкнено (це досить дивно, бо він може бути лише з слабким, але не розділений контакт). Поки що додавання температури карти стабілізувалася і становила 76C, що більше 6 градусів. Отже, картка повернулася в ряди! Р.З я хочу зробити пояснення на рівні вібрації, на жаль, вимірювальне обладнання подібних цінностей у мене (і в лабораторії, ймовірно, немає, але на низьких оборотах (1300 хв для модифікованого залмана F3) можна порівняти, хоч і трохи вище, з деякими випадками картки з серією. Наприклад, вже більше року карта Gigabyte 6850 працює більше року з його CO, яка нервова, коли танки відтворюються (вібрація передається на столі), звичайно, його рівень невеликий. і не призводить до чути шум шуму, але це присутня. 06.02.2013 і знову несправності. Невдальною парою ударів виявила найслаблення місця в дизайні, вони виявилися клеєною парою металевого пластику. Загальні правила тільки з радіатора.

В результаті відеокарта повинна була працювати під повним навантаженням у Пасів. Результати були встановлені 140mxsh (96C та теплозахист). Після вимкнення навантаження проводилося експеримент, а саме, я чекав на стабілізацію температури, з MSI Afterburner 60c увімкнено, робочий стіл вимикає карту до 40 ° С. Для SIM, ми можемо зробити висновок, що карта без навантаження може добре працювати в Pasiv. На жаль, я не знайшов спосіб усунути слабку ланку, тому що все повернулося до місця на старій. Z.Лопаті не були поранені))

Ремонт відкритого вентилятора зробити це самостійно. Всі причини, чому не обертаються і як розбирати.

У найгарячіших літніх днів єдине порятунок від слабкого спека є звичайним вентилятором підлоги.

Не кожен може дозволити собі повну роздільну систему або принаймні мобільний кондиціонер.

READ  MI Robot Vacuum Mop P Налаштування

Але, на жаль, це недорого і доступна вітряна, час від часу розриваються. Особливо літати, як насіння китайських моделей.

І вони знаходяться на нашому ринку переважна більшість. Що робити, якщо вентилятор переставав обертатися і працювати? Що таке його основні виразки і через те, що він розривається?

Загалом, можна розрізняти 5 основних причин відмови вболівальників підлоги:

Основна проблема дешевих моделей з якоїсь причини мало хто звертає увагу. Неправильні лопатки. Через це існує дисбаланс, порушуються підшипники, збільшуються прогалини.

Ви не можете вплинути на це, оскільки ви вже купили вентилятор з таким початковим дефектом. Іноді він, здається, працює, робоче колесо обертається, але це не дує.

Тобто немає охолодження повітря з нього. Що це відбувається?

Через неправильний кут лопатей атаки. Його пелюстки деформуються і диска потік повітря в колі, а не викидаються.

Цей ефект може проявляти себе з часом після того, як вентилятор стояв під правим променями Сонця, і його робочий колесо розігрів, почав поступово змінювати свою форму.

Це лише заміна робочого колеса до нового.

Найбільш поширеною проблемою є сухий мастило або його недолік. Вентилятор починає крутити, втратити швидкість і в результаті, збільшує навантаження на двигун. Плоди вітру більше не працює в повній силі.

Двигун, загорнутий тонкою дріт 0,2 мм, починає тепло і поступово спалювати обмотки.

Як це дефект виявляє? У цьому випадку вентилятор перестає обертатися. Він гудить, але робоче колесо не обертається.

І все ще трапляється, що він починається лише на 3-ї швидкості, а перші два не реагують взагалі. Він просто не вистачає сили, щоб перетворити вал.

Для того, щоб почати його, це необхідно на старих літаках, щоб обертати лопаті в нахабні.

До речі, той самий симптом може пошкодити стартовий конденсатор. Як дізнатися без інструментів, яка причина винуватий?

Для цього, принаймні, дістатися до валу двигуна, видаляючи захисний корпус і лезо. Якщо вал руки обертається з великими труднощами, то звинувачуйте бруд і сушений мастило.

І якщо він легко обертається, і він має інерцію, вона, швидше за все, була покрита Conder. Симптом. увімкнено вентилятор у розетку, і він не обертається. У той же час, прокрутіть в нахабний двигун, і він починається.

Якщо у вас рука з лопатою вентилятора з вашою рукою, вона може знову зупинитися. Конденсатор перевіряється мультиметром, якщо він має відповідну шкалу вимірювання масштабу.

Щоб замінити новий CONDER за допомогою тих же параметрів, які вказані на старій житловому вигляді.

До речі, а не до кінця висушеного конденсатора також впливає на оборот. Якщо ви помітили, що ви впали, а вентилятор почав обертатися повільно, це виклик, щоб перевірити його.

Проблема щільного обертання вирішується новими змащувальними підшипниками. Тут використовуються, так звані ковзаючі підшипники. Хтось називає їх втулками.

Нанесіть кулі в таких конструкціях дорого, і вони з часом вони будуть здоровими. Для ремонту, не потрібно повністю розбирати весь двигун. Достатньо відкрутити кілька зубців і посипати в необхідних місцях з універсальним аерозолем WD40.

Як дістатися до куща, не видаляючи двигун? Почнемо, відкрутіть центральний гвинт на задній стінці захисного корпусу.

Інший самонарізуючий гвинт ховається в регулюючу кнопку важіль для обертання або вентилятора голова пробка.

Після цього заднє покриття легко видаляється з вашого місця. Що під ним? Тут ви можете побачити коробку передач поворотного механізму, що дає обертання всієї голови.

Спеціальна тяга підходить для нього.

Верх з початкового конденсатора двигуна.

До речі, майте на увазі, що в різних моделях це не може бути там. У цьому випадку шукати його поблизу кнопки швидкості.

Щоб отримати доступ до підшипників двигуна, вам доведеться видалити коробку передач. Він прикріплений до трьох зубців, а дно підтримується.

Викрутіть гвинти і від’єднайте тягу. Після цього коробка передач видаляється з валу, і ви отримуєте доступ до заднього рукава.

Більше не розмов і розбирайте. Решта зробить Wade.

Плаття на WD40 Sprinkler вузька направляюча трубка і кілька разів у розрив між валом і підшипником.

Після розбризкування WD40 поверніть вал у різні напрямки і переміщує його трохи назад.

Надлишок потовщеного мастила, постійного сміття та пилу поступово вийдуть. Ці надлишки бруду легко видаляються з бавовною паличкою.

Якщо у вас є товста мастила за типом Cyatim або Lithol, бажано застосувати його до черв’яка коробки передач. Після цих процедур очищення, капання на підшипника ззовні декількох крапель масла для швейних машин.

Просто не потрібно застосовувати його через chur багато. В іншому випадку він поширюється внаслідок чогось у всіх місцях і пилу до нього, повертаючись назад у бруд. Як результат, ви знову отримуєте клин і проблему з обертанням вентилятора.

Біля втулки в окремих моделях. Вони просочені маслом і при нагріванні, масла тече на валу, змащує його.

Йти все в зворотному порядку. Зчеплення. Три зубчасті гвинти. Зовнішнє покриття.

Клей MSI RX480 Blade

До речі, якщо ви посилюєте центральний самонарізаний гвинт на задній панелі через CHUR, і це самонарізаний гвинт, а не гвинт, він може пройти через пластик поворотної коробки передач і зберігатись у дереві.

Ремонт холоду

З заднім підшипником зрозумів, потім перейдіть до передньої частини вентилятора. Тут у центрі є захисна шапка.

Це викрутіть, увага. за годинниковою стрілкою, як різьблення залишилося тут.

Кинути його і видаліть гвинт з валу. Ви отримуєте доступ до переднього ковзаючого підшипника.

Принцип тут однаковий. Перший стиснути і пом’якшують стару мастило і бруд талії, а потім застосуйте нове.

Після цього ми одягаємо пропелер назад і закриваємо кришку. Закінчивши ремонт, увімкніть вентилятор на високій швидкості, і даючи йому працювати так кілька хвилин, перейдіть до потрібної швидкості.

Якщо пошкодження є більш складною, і простий мастило не допомагає, вам доведеться більш детально розібратися вентилятор.

Спочатку зробіть все шахрайство на розбирач, як зазначено вище. Після видалення гвинта, відкрутіть пластикову передню заглушку, яка розташована відразу за ним, і викиньте всю захисну рамку.

У ваших руках ви залишаєтеся двигуном і ногою, в якій розташовано потужні дроти та механізм кнопки.

Ви розбираєте цю ногу скручування 6 гвинтів.

Перша перевірка припою. Це цілком можливо один з них, або навіть дещо впав або спалений.

Якщо все відбувається, як зрозуміти, який дріт, де він іде, і що відповідає? Почніть перевірку з двох проводів з штекера живлення.

Один з них, нехай буде чорним (як на фото нижче), через лампочку йде безпосередньо до вентилятора.

Другий дріт входить у нижній термінал перемикача (кнопка 0).

Далі, натиснувши відповідні кнопки. 1-а швидкість, 2-й, 3RD, краватки або інші контактні контакти закриті, і тим самим змінює швидкість двигуна.

Кожен дріт з цих кнопок на його виході на обмотку, з великою або меншою кількістю поворотів. На них годує напругу, ви примушуєте гвинт, щоб обертати швидше або повільніше.

Спрощена діаграма Windows виглядає так.

Типові схеми найбільш недорогих 3-ступінчастого Вентилятора на відкритому повітрі приблизно:

Натискання кожної кнопки супроводжується закриттям його контактної групи.

Ремонт лопаток кулера Superchalter Soda. це варто закріпити лопаті на вентиляторі

У цьому випадку інша контактна група в той момент відкривається.

Іноді ці контакти записують або не досягають своїх тарілок. Тоді ви зникаєте будь-яку з швидкостей.

Він перевіряється весь елементарний китайський мультиметр, у режимі ланцюгового кільця.

Якщо ви прориваєтесь через першу публікацію або на ньому не буде контакту, мотор вентилятора просто не запускається. Тому, з повним вимкненням вентилятора, перевірте першу його.

Якщо, звичайно, перед цим, ви були переконані, що сама вилка була належним і шнуром живлення від неї. Це також викликано тестером.

Один кінець зонда поставив штепсель на шпильку, а інший дотик контактного сайту в кнопці “0”. Якщо працює, має бути нульова стійкість.

Далі ви можете перевірити ті ж провід на всіх швидкостях. Контактний зонд на вилку. Інший зонд на вихлопному дроті з відповідної кнопки швидкості до двигуна.

Якщо скрізь є нулі, то перемикач і дроти у вас є працівники.

Далі перевірте другий контакт на вилку, і це проводка, яка безпосередньо йде повз перемикач на двигуні. Переконайтеся, що у вас є цілий шнур тут.

Тільки після того, як ви можете продовжити перевірку обмоток самого двигуна.

На мультиметрі виставковій стійкості у 2000 Ом. Далі, щоб не свист будь-де будь-де, на сайті підключення конденсатора, ми чистимо трохи ізоляції.

Шукайте загальну контурну точку, як і на діаграмі нижче.

Знайшовши його, зателефонуйте на опір обмотки. Для цього, поперемінно відносяться до контактів другого зонда на перемиканні.

Зразкові значення опору обмоток вентилятора можуть бути такими:

Звичайно, різні моделі, вони можуть дещо відрізнятися, але найголовніше, так що немає скелі або КЗ. Заходи можуть показувати як кілька сотень Ом, так і трохи більше 1.

Все залежить від сили вентилятора та поперечного перерізу дроту.

Опір між висновками обмотки буде меншим. 100-200 о.

Все-таки перевіряється обмотка конденсатора та загальна стійкість всіх обмоток поєднання.

Ось найбільш компетентне та повне відео для перевірки продуктивності обмотки мультиметра вентилятора.

Якщо перевірка цілісності обмоток також не виявили відхилення і дефекти, продовжуйте. Щоб зробити це, повністю розібрати вентилятор, який називається кісткою.

По-перше, двигун повинен бути звільнений від усіх пластикових деталей. Отвинтите 4 гвинта з боку передньої і зняти кришку.

READ  Що робити, якщо фен перестала працювати

На нових моделях, крім гвинтів, є ще засувки. Вони повинні bendled за допомогою викрутки.

Щоб відключити ногу, ви повинні знайти інший гвинт, який зазвичай ховається під заглушкою.

Послабити його і витягніть кріплення. Розібрати дроти, які проходять через ногу, їм доведеться вкусити або вийти з терміналів на кнопках швидкості.

У той же час записуйте або намалюйте, де він спочатку пов’язаний.

В результаті, ви повинні бути голим двигуном вентилятора без занадто багато.

Ми розбираємо його. Відкрутіть гвинти затягування задньої кришки.

У той же час, перш ніж розбиратися, обов’язково позначте всі обкладинки та залози, щоб відзначити час, коли все було зібрано спочатку.

Інакше, після неправильного док.уванням, у вас буде центрування. Будуть проблеми з ковтанням валу та обертання лопатей.

Знявши підшипник, ви потрапляєте до себе обмоток. Серед пучка електропроводів, що біжить від перемикача, шукайте спеціальний термічний.

Дуже часто двигун перестає працювати після його сміливого. Це реле повинно працювати і розмитим ланцюгом, при обмотуванні температури 135-145 градусів.

Після охолодження реле знову закривається, і вентилятор починається. Отже, іноді він спалюється повністю і насправді відіграє роль запобіжника.

Якщо ваш вентилятор часто почав вимикатися і незалежно починати знову, це ця оборона винен. Знати, що це просто не працює. Це означає, що ви або викрутіли валу, або доходить до кінця обмоток, і вони перегріваються.

Перегрівні обмотки можуть бути пов’язані з руйнуванням невеликого робочого колеса, який стоїть на валу всередині самого двигуна. Вона призначена для удару і зменшення температури поворотів.

У найдешевших моделях тепловий перемикач не поклав реле, все пов’язане безпосередньо в них. На підставі цього, якщо ваша “теплова консистенція” згоріла, вона, безумовно, може бути приголомшеною і запустити вітряну. Але в той же час ви будете залишатися без протипожежного захисту.

Між його ногами має бути ланцюг у попереках.

Якщо всі деталі та релюдс всередині цілі, залишаються ретельно через обмотки з збільшувального скла, валу та ротора. Ви можете побачити мучине або знуті мідні вени.

Це відбувається, коли підшипник з’являється з його посадкового місця, і ротор починає бити на обмотках.

На сучасних китайських шанувальників, досить часто послаблює гвинтове з’єднання між двома половинами двигуна. Не забувайте, що вал з обох сторін, одягаючись на самостійне вбудоване вкладки, які щільно регулюються в кришках.

Коли вони зібрані і затягування, ви можете легко підштовхнути молоток над трансформаторною залозою, так що вал легко обертатися, з невеликою інерцією. Хтось намагається зловити центром самостійно і перемогти тут такий тихий жах.

Зрештою, вал випадає з підшипника, внаслідок чого з’являється клин. У результаті ротор починає подряпати обмотку і її поверхню.

Також майте на увазі, що якщо ваш вентилятор впав і після того, як це перестало працювати і обертається, то, швидше за все, було відбулося рукави. Нічого іншого, щоб зламати з такого падіння.

Конденсатор не погіршиться з цього, обмотки лакованого лаком не зможуть. Це те, що деякі кнопки можуть рухатися. Але, перш за все, перевірка коаксіальність підшипників. І тоді все буде працювати, як це повинно.

На жаль, з механічним дефектом обмоток або ротора, а також їх закриття іннервіту, ви не можете обробляти себе. Перемотування двигунів дешевих вікон не раціонально, це буде набагато простіше купити нову модель.

Однак це останній етап верифікації, і є надія, що ви не досягнете цього, виявлення шкоди де-небудь ще, методи, розглянуті вище.

Дізнайтеся, що робити, якщо робоче колесо розбило робоче колесо?

У будь-якому випадку може статися на дорозі з автомобілістом, особливо якщо його маршрут становить кілька сотень кілометрів. Цілком можливо, що в середині дороги автомобіль відмовляється працювати робоче колесо вентилятора. Ця деталь є, хоча і просто в дизайні, але його розрив загрожує кип’ятінням автомобіля. Які заходи повинні брати і як діяти, якщо найближча сто мінімум 50 кілометрів від шляху? Давайте розберемося.

Що може викликати розбивання?

Насправді, сама робоча колеса (ВАЗ це буде або імпортовано Volkswagen, це не має значення) у своєму дизайні не може прийти до несправності, за винятком того, що він пошкодить його гострого об’єкта. І вивести його з порядок може розбитий ремінь для приводу. Зміна лопатей вентилятора в будь-якому випадку марно, якщо візуально вони знаходяться на своєму місці. Тому з такими пошкодженням ви повинні звернути увагу на інші деталі, тісно взаємопов’язані з використанням функцій.

Робоча колеса вентилятора, як радіатор, забезпечує ефективне охолодження двигуна, тому, коли воно є несправедливою, ризик кипіння збільшується в десятки разів. І для того, щоб такі проблеми з двигуном необхідно уважно стежити за температурою антифризу. Поки машина рухається по дорозі, потік холодного повітря дме на поверхні радіатора, тому ви можете рухатися з несправний вентилятор. Однак, якщо температура двигуна поступово збільшується, ви можете додати трохи швидкості. З міркувань безпеки ви не повинні грати з спідометром, тому слово “мало” відтворює особливе значення тут.

Що робити, якщо метод не допомагає?

Коли з збільшенням швидкості температура двигуна поступово зростає (і це цілком природно), вихід з ситуації є лише однією повною зупинкою та охолодженням двигуна на стороні боку.

Як ви можете усунути розбивання?

Коли найближча сто залишила близько години, звичайно, в таких умовах навряд чи ви гарантуєте повний захист від кип’ятіння двигуна. Двигун може кип’ятити і кожні 5 км, тому найкраще зателефонувати на буксирний вантажівку і взяти його до найближчого центру. Якщо такої можливості немає, ви можете спробувати усунути розбивку. Для цього ви можете взяти стару камеру з будь-якого автомобіля (навіть походить від вантажівки) і вирізати кільця в 2 сантиметри шириною. Встановлюючи такий продукт до поясу, можна спочатку дістатися до будинку: робоче колесо вентилятора буде працювати над роботою. Однак це не означає, що такий інструмент функції повністю замінює стандартну частину. При першій можливості замінити його з нормальною запасною частиною. Вітчизняні виробники вентиляторів, систем робочого колеса та охолодження мають великий асортимент продукції, тому ви можете придбати подібні товари в будь-яких автоматах.

Як ви бачите, непереборне робоче колесо вентилятора не є пропозицією для автомобіля. Виходи з набору ситуації, головне тут не можна дати двигуну, інакше вам доведеться засмучувати за свій ремонт.

Що робити, якщо робоче колесо розбило робоче колесо?

У будь-якому випадку може статися на дорозі з автомобілістом, особливо якщо його маршрут становить кілька сотень кілометрів. Цілком можливо, що в середині дороги автомобіль відмовляється працювати робоче колесо вентилятора. Ця деталь є, хоча і просто в дизайні, але його розрив загрожує кип’ятінням автомобіля. Які заходи повинні брати і як діяти, якщо найближча сто мінімум 50 кілометрів від шляху? Давайте розберемося.

Що може викликати розбивання?

Насправді, сама робоча колеса (ВАЗ це буде або імпортовано Volkswagen, це не має значення) у своєму дизайні не може прийти до несправності, за винятком того, що він пошкодить його гострого об’єкта. І вивести його з порядок може розбитий ремінь для приводу. Зміна лопатей вентилятора в будь-якому випадку марно, якщо візуально вони знаходяться на своєму місці. Таким чином, з таким пошкодженням, слід звернути увагу на інші деталі, тісно пов’язані між собою за допомогою функції.

Робоча колеса вентилятора, як радіатор, забезпечує ефективне охолодження двигуна, тому, коли воно є несправедливою, ризик кипіння збільшується в десятки разів. І для того, щоб такі проблеми з двигуном необхідно уважно стежити за температурою антифризу. Поки машина рухається по дорозі, потік холодного повітря дме на поверхні радіатора, тому ви можете рухатися з несправний вентилятор. Однак, якщо температура двигуна поступово збільшується, ви можете додати трохи швидкості. З міркувань безпеки ви не повинні грати з спідометром, тому слово “мало” відтворює особливе значення тут.

Що робити, якщо метод не допомагає?

Коли з збільшенням швидкості температура двигуна поступово зростає (і це цілком природно), вихід з ситуації є лише однією повною зупинкою та охолодженням двигуна на стороні боку.

Як ви можете усунути розбивання?

Коли найближча сто залишила близько години, звичайно, в таких умовах навряд чи ви гарантуєте повний захист від кип’ятіння двигуна. Двигун може кип’ятити і кожні 5 км, тому найкраще зателефонувати на буксирний вантажівку і взяти його до найближчого центру. Якщо такої можливості немає, ви можете спробувати усунути розбивку. Для цього ви можете взяти стару камеру з будь-якого автомобіля (навіть походить від вантажівки) і вирізати кільця в 2 сантиметри шириною. Встановлюючи такий продукт до поясу, можна спочатку дістатися до будинку: робоче колесо вентилятора буде працювати над роботою. Однак це не означає, що такий інструмент функції повністю замінює стандартну частину. При першій можливості замінити його з нормальною запасною частиною. Вітчизняні виробники вентиляторів, систем робочого колеса та охолодження мають великий асортимент продукції, тому ви можете придбати подібні товари в будь-яких автоматах.

Як ви бачите, непереборне робоче колесо вентилятора не є пропозицією для автомобіля. Виходи з набору ситуації, головне тут не можна дати двигуну, інакше вам доведеться засмучувати за свій ремонт.