Встановлення сухого фен у легкому автомобілі

Article

Автономний (сухий фен). установка в Niva (варіант 2, правильний)

Перший варіант: Частина 1. www.Диск2.RU/L/580182875115094580/Part 2. www.Диск2.Ru/л/581297230149845146 /.Я взяв критику деяких коментаторів, виклик був прийнятий, і я зробив встановлення блоку автономії більш правильно.:-) Ця опція установки передбачає негайне вихлопне виходу на підлогу.Місце встановлення. під сидіння водія.Електрик та паливна лінія залишалися з першого варіанту, тому що вони не описують їх тут.Спочатку було зроблено підготовку крісла.Наближена примірка показала, що при всьому бажанні блок автономки не влазить між віссю спинки та важелем блокування положення крісла.

Довелося відпилювати перекладину важеля.

Увага.На фото місце розпила не вірне.Спочатку передбачалося вставити подовжуючі стрижні в трубку важеля, тим самим висунувши його трохи вперед.Пізніше, я від цього рішення відмовився, ліва та права частини важеля не розвалилися і чудово працюють окремо – так і залишив.Примітка.Тепер щоб посунути крісло потрібно в нього сісти, тому що тепер треба піднімати важелі обома руками, лівий та правий.Не звично, але терпимо, не так часто це крісло і рухається.Продовжую.Довелося відновлювати відрізане.(І можна було відразу відключити вигин і ніяких проблем), оскільки подовжувач використовував шматок анкерного болту M10, він потовщення в кінці є більш приємним, ніж шестикутний голова звичайного болту.

Щоб анкерний болт не випадав, він був прихоплений до трубки наскрізь, болтиком М3.Потім, вся ця справа була втягнута в термозбіжну трубку.Ліва сторона зроблена аналогічно.

Далі було виготовлено спеціальне кріплення для підключення труб припливу та вихлопу до автономки.Простір під дном всього 5 сантиметрів (висота лонжерона) і потрібно було в них вміститься.З будівельного куточка було зроблено два кронштейни.

На кронштейни було прикручено два сантехнічні куточки.

На блоці автономки це виглядає так.

Примітка.Діаметр патрубка вихлопу – 24,2 мм, діаметр патрубка припливу 25,5 мм.Внутрішній діаметр сантехнічного куточка 24,5 мм.На вихлоп куточок одягається зі свистом, а ось із припливом проблема.Довелося сточувати зайвий міліметр із внутрішньої поверхні сантехнічного куточка.

Після того як крісло та куточки кріплення були готові, приступив до свердління машини.Маленькі отвори в ньому, я повинен був додати більше.:-)Розмітка.

Так само довелося свердлити отвір для спуску паливопроводу вниз, тому що він йде в мене по салону.Якби ставив так автономку відразу, то простяг би паливопровід під днищем, але що є, переробляти сенсу немає.Готові отвори.

На фото видно, що довелося відколупувати заводську подобу віброізоляції, на холоді відвалювалося неакуратними шматками.

Залишилося вирішити, що робити з отворами від попереднього варіанту.На фото вище видно гумові пробки, але вони підійшли не щільно, точніше, просто лягли на отвори.Посадив їх на чорний герметик.Так само, промазав герметиком всі сколи заводської вібри, щоб вода не заходила під неї.

Площина довкола сколів, знежирив і добре прогрів феном покрив вібропластом.

Під гумовий ущільнювач блоку автономки для перестрахування намазав червоного герметика.

У часі я помітив, що насадки автономії всередині сантехніка злегка перекриваються отвір.Ось на фото всередині куточка видно край патрубка автономки, що виглядає.

встановлення, автомобілі

У зібраному вигляді цей вузол виглядає ось так.

На фото, шланг паливопроводу виходить за габарити лонжерона, але це не страшно, він потім підтискається захистом.Якщо хтось не здогадався, то жорсткого з’єднання сантехнічних куточків з патрубками автономки немає.Стик просто рясно промащений герметиком.Куточки міцно тримаються через кронштени на шпильках автономки.До речі, гайки краще використовувати подовжені, інакше не підлізти.Вихлоп був організований так само, як і в першому варіанті.

З припливом довелося подумати.У першому варіанті перекриття припливу відбувалося краном в салоні, якого тепер немає.Спочатку я хотів зробити вилучення притоки ближче до дошки за аналогією з вихлопним, але потім я змінив свій розум і зробив короткий розширення, так що кінець трубки був у краю захисту.Ну, щоб рукою кудись там під захист не лізти.Цей подовжувач, щоб не тіпався і не прокручувався, прихопив до лонжерона хомутом.

З встановленим захистом це виглядає ось так.

На фото видно, що доступ до кінців труб для нагвинчування пробок транспортування не складний.Навіть заглядати під днище не потрібно, достатньо простягнути руку.Захист довелося трохи зміщувати вперед.Тепер про те, як виглядає все це в салоні.Килимок довелося підрізати. це мінус, думатимемо що з цим робити.

На фото видно, що автономка упирається припливом у підсилювач.При бажанні, можна вм’яти підсилювач і пересунути блок авто трохи назад, але тут є інша засідка, це вісь спинки на кріслі.Ось тут на фото видно її.

Примітка.Вісь спинки розташовується майже врівень над підсилювачем підлоги при майже крайньому передньому положенні крісла. це мій варіант розташування крісла, зручний мені для їзди.Автономія виставлена ​​саме під цією позицією крісла та спирається на вхід до цих елементів.Для тих, хто їздить з відсунутим назад кріслом, можна змістити положення блоку автономки теж назад, але, як уже сказав, доведеться або пиляти або вминати підсилювач підлоги.Але при такому монтажі посунути крісло вперед вже не вийде.У моєму випадку автономка виставлена ​​по передньому положенню крісла та його переміщенню назад нічого не перешкоджає.Могла заважати поперечина важеля, але її опилила.Вид автономки при майже крайньому передньому (моєму) положенні крісла, особисто мені не заважає анітрохи.

Встановлення китайської автономки в автомобіль.

А ось, що буде, якщо крісло відсунути максимально назад.Автономка випирає майже на 12 см, у принципі їздити можна.

Знизу, блок автономки крісла не стосується, запас приблизно 1-2 санітметри, поряд невеликий порожній майданчик, куди можна поставити додатковий акумулятор і звалювати туди дроти для виносного пульта управління.

У першій версії потік теплого повітря може бути легко відправлений до салону навіть на рухомій машині.У новому варіанті, так зробити можна тільки на стоянці за допомогою таких елементів.

У машині це виглядає приблизно так.

Це мабуть єдиний мінус (крім порізаного килимка) в цьому варіанті установки.Якщо потрібно лише підігрів водія, то мінусів взагалі немає, за те в цьому (другому) варіанті плюсів набагато більше:. безпечний вихід вихлопу відразу назовні2. відсутність розпечених елементів у салоні3. звільнення майданчика за кріслом водія4. чудовий підігрів ніг водія.Хочу відзначити, що за відчуттями звук вихлопу зовні став трохи гучнішим.Мабуть позначилося скорочення траси вихлопу та відсутність одного зайвого повороту на 90 градусів.Тепер котлу працювати легше, що сподіваюся посприяє його довшому життю.ДОПОВНЕННЯ Перші тести показали наступне.За бортом мінус 5 — 6 градусів, вітер із дрібним снігом, машина холодна, переднє скло заліплене.За півгодини до від’їзду увімкнено автономію до найнижчої сили, стало цікавим відшкодувати скло чи ні.Розморозило лише бічне ліве переднє, що й зрозуміло.Переднє попливло лише коли переключив на третю (з шести) потужність.Недоліком це назвати важко, чудес не буває.За тієї ж погоди (мінус 6, вітер, сніг) поїхав на роботу, скло постійно заліплює.Направив весь потік зі штатної грубки вгору, звичайно ноги в холоді.Увімкнув автономку — краса, але тільки ліву ногу в низькому взутті пече, а праву недогріває.Згадав, що в комплекті з автономкою йшов дефлектор (вище на фото він є), але він одягається всередину труби, а треба щоб зовні.Відпиляв зайве, розширив отвір, дефлектор чудово сів на вихід блоку автономки.

На що ще звертати увагу при виборі

Габарити автомобіля безпосередньо впливають на потужність «вебасти», що купується. Важливо також враховувати рівень теплоізоляції та природний клімат.

Нижче наведено приблизні керівні принципи відбору, залежно від типу автомобіля:

  • 2 кВт. легкові автомобілі та вантажівки без спальника, з низькою кабіною;
  • 3 кВт. мікроавтобуси до 12 посадочних місць;
  • 4 кВт. вантажівки з високою кабіною та спальником;
  • 4,5 кВт. мікроавтобуси з понад 12 посадочних місць;
  • 5 кВт. вахтові автобуси.
  • 2 кВт. Volvo FH FL, MAN, Mercedes-Benz Atego, UAZ “Таблетка”;
  • 3 кВт Mercedes-Benz Actros;
  • 4 кВт. Renault HIGH SLEEPER CAB;
  • 5 кВт. Toyota Coaster.

Часто багато автомобілістів помиляються, намагаючись придбати пристрій з більшою потужністю, ніж треба. Це необґрунтовано і навіть шкідливо, тому що в маленьких кабінах “автономка” з дуже високою потужністю з часом приведе до ремонту, великого споживання електрики (палива).

Таким чином, автономний обігрівач треба підбирати в залежності від внутрішнього оснащення автомобіля та передбачуваної площі обігріву.

Все про автономні обігрівачі салону

У холодну погоду перше бажання при посадці в машині буде зігріватися. При цьому дискомфорт відчуває не тільки наше тіло, а й механізми авто.

Зокрема, при мінусовій температурі можуть виникнути проблеми з пуском силового вузла та його прогріванням. І в першій, і в другій ситуації може допомогти автономний обігрівач салону.

У чому ж особливості цього пристрою? Які бувають види обігрівачів? Як вони працюють? Нижче розберемося з кожним із питань докладно.

READ  Де знаходиться запобіжник у спільній системі

Розроблено пристрій таким чином, щоб зробити роботу автономною у всіх аспектах. Автоматика також контролює поточний стан кожного робочого елемента, розташованого всередині. Процес розпалювання починається лише у тому випадку, коли керуючий елемент переконається у справності всіх вузлів. Таким чином досягається дуже високий рівень безпеки у процесі експлуатації.

Робочий процес докладніше можна описати так:

  • Насамперед продується камера згоряння
  • Потім до бажаної температури нагрівається свічення свічки
  • Всередину камери згоряння подаються необхідні порції повітря та пального
  • Відбувається безпосереднє згоряння палива
  • Свічка підтримує його доти, доки процес не стабілізується, після чого відключається

Щоб полум’я, що утворилося, залишалося в межах норми, воно контролюється відповідним індикатором. Якщо температурна межа буде перевищена, блок керування припинить горіння.

Незважаючи на високий рівень автоматизації, вимкнення пристрою підтримується вручну. Камера згоряння починає вентилюватися. Повністю припиняється подача палива.

Деякі особливості пристрою обігрівача Планар

Як правило, паливо надходить усередину камери згоряння приладу безпосередньо з паливного бака. Однак такий варіант не єдиний із можливих. Іноді апарат має власну ємність, у яку заливається необхідне роботи пальне.

За аналогією встановлюється джерело живлення. Живиться обігрівач планар безпосередньо від автомобільного акумулятора.

Число складових опалювального пристрою величезне, але серед них можна виділити трійку основних елементів:

  • Керуючий пульт або блок. необхідний, щоб контролювати роботу пристрою в цілому
  • Паливний насос. необхідний, щоб подавати потрібну кількість пального в камеру зберігання
  • Нагрівальний елемент – у ньому відбувається нагрівання повітря, яке згодом надходить у салон автомобіля

Можливо, вас так само зацікавить наша стаття про електричне опалення

Опалювач без секретів Рідинні та повітряні автономні обігрівачі

Умовимося відразу: у цій статті ми говоритимемо тільки про автономні обігрівачі, тобто такі, що здатні працювати при вимкненому двигуні машини. Нагадаємо, що регулярні нагрівачі, як правило, отримують тепло з рідини, що циркулює в системі охолодження двигуна, і, отже, не може нагріти повітря в кабіні, якщо двигун не працює, а рідина в системі охолодження не вільна.

Ті, хто знають, наскільки важливим є автономний обігрівач, готують свою вантажівку або дорожньо-будівельну машину до зими задовго до настання холодів. Літо. найсприятливіший час як для установки обігрівача (нового або замість виробленого ресурсу), так і для його профілактики або ремонту, адже в цей період вибір опалювальних та запчастин до них максимальний, та й черг немає. Зате з настанням холодів (а це завжди відбувається несподівано), все змінюється з точністю до навпаки: черги зростають, асортимент у магазинах скорочується. Тим не менш і зараз не пізно поговорити про автономні обігрівачі.

Усі автономні обігрівачі, призначені для комерційного транспорту та спецтехніки, можна розділити на дві основні групи: рідинні та повітряні. Їхня різниця полягає в тому, що повітряний нагрівач (так званий “сухий фен”) нагріває тільки повітря в кабіні, тоді як рідина нагріває рідину в системі охолодження двигуна, і лише після температури в системі охолодження досягає 40 ° С, вона служить команді на шанувальнику стандартного нагрівача, який починає насосне повітря в кабіну. Тобто рідинному обігрівачу для нагрівання кабіни потрібно попередньо прогріти двигун.

Переваги та недоліки обігрівачів кожного з цих двох типів очевидні: рідинний, який одночасно є передпусковим обігрівачем, дозволяє прогріти і двигун, що полегшує пуск у будь-який мороз та кабіну. Однак обігрівач цього типу споживає більше палива та електроенергії. Щоб обігріти кабіну звичайної магістральної вантажівки, повітряному обігрівачу необхідно 2 кВт енергії, а рідинному – 7…10 кВт.

Світовими лідерами у виробництві автономних обігрівачів є компанії Webasto та Eberspächer. Ці німецькі компанії є незаперечними лідерами на ринку, а це означає, що на будь-яку вантажівку європейського виробництва встановлюється обігрівач одного з цих виробників без жодних винятків. Відповідно, будь-який європейський виробник важкої техніки має два постачальники нагрівача. Webasto та Eberspächer. Як правило, ці одиниці встановлюються пропорційно до 50 до всіх вантажних автомобілів, а отже, точно сказати, який нагрівач буде на новій вантажівці або екскаваторі будь-якої марки та моделі, це неможливо в принципі. Кожен дилер скаже, що на вантажівці встановлено 2 кВт, не вказуючи його виробника, оскільки продукти обох цих виробників абсолютно рівні. І хоча кожен з них має свої особливості, скажімо, що деякі з цих двох брендів краще, це неможливо.

Якщо ми говоримо про повітряні обігрівачі, Eberspächer має трохи більш успішний дизайн вузла палива. є проста сітка, яка є випарником. Випарник Webasto має досить складний вузол, ремонт якого дорожче. Загалом, надійність приблизно однакова.

Крім того, на світовому ринку також присутні чеські повітряні обігрівачі AteESO, російські сухі нагрівачі “Планар”, рідина “Теплостар” компанії “АВТ”, а також японські мікуні. Обігрівачі Ateso використовуються переважно на вторинному ринку європейських країн та країн СНД, російські обігрівачі – лише на пострадянському просторі, а Mikuni – переважно в Японії.

Загалом у світі, зокрема США, найбільш поширені Webasto і Eberspächer. На нашому ринку марка Webasto більш популярна, а багато обивателів взагалі називають ім’ям «вебасто» будь-який автономний обігрівач, будь то на вантажівці або легковому автомобілі, так само, як загальним стало слово «ксерокс». Втім, Webasto більш відома марка не тільки у нас, але і в Європі, і в усьому світі, хоча Eberspächer не менш серйозна і не менш сильна фірма, і обидва виробники знаходяться на одному рівні як за обсягами продажів, так і за ціною опалювачів, їх надійності та рівню споживання палива.

Повітряний нагрівач (“сухий фен”) функціонує, а також звичайний фен, лише нагрівач у ньому не електричний, але розпилювач, що працює на дизельному паливі або додатковому паливному баку. Дизпаливо згоряє всередині спеціальної замкнутої камери, що обдувається зовні вентилятором, який подає нагріте повітря до кабіни. Такого типу моделі Eberspächer називають Airtronic D2 і D4 і мають теплову потужність відповідно 2 або 4 кВт. У Webasto аналогічні моделі тепловою потужністю 2; 3,5 і 5 кВт звуться Airtop 2000, Airtop 3500 і Airtop 5000.

Витрата палива у 2-кіловатного обігрівача в режимі максимальної потужності становить 0,25 л/год. У режимі максимальної потужності ці опалювачі працюють лише в момент їх увімкнення, для швидкого прогрівання кабіни, а потім обігрівач автоматично переходить на знижену потужність, витрачаючи відповідно менше палива. Тому, як показує практика, середня витрата палива такими опалювачами не перевищує 0,15 л/год. У рідинних обігрівачів витрата палива значно вища. Отже, у 4-кіл-циліндровому блоці в максимальному режимі живлення, це 0,6 л/год.

Європейські виробники надають на свої обігрівачі дворічну гарантію, але в Європі солярка набагато кращої якості, ніж у нас. Та й чистота в кабіні досить сильно впливає на працездатність обігрівача, адже під час роботи він, немов пилосос, затягує повітря, а разом з ним пил і бруд. І коли вентилятор, що нагнітає, заклинює, обігрівач моментально виходить з ладу, тому що якщо його камера згоряння позбавляється обдування, вона моментально перегрівається і від цього деформується.

У комплект обігрівача паливний бачок не входить, оскільки виробником передбачено його підключення до основного паливного бака. У російських умовах правильніше використовувати автономний бак, його зазвичай встановлюють на задній стінці тягача або передній стінці фургона. Справа в тому, що жоден з імпортних обігрівачів не любить нашу зимову солярку. Він відрізняється від європейської переважно присутності добавок, які використовуються для виготовлення зимового дизельного палива.

Дизельні двигуни однаково успішно «поїдають» і європейське дизпаливо, і російське, оскільки згоряння там відбувається при високих і температурі, і тиску, тоді як в обігрівачах «наші» присадки повністю не згоряють і накопичуються в камері згоряння у вигляді рідкої маси, що нагадує гудрон, через що агрегат виходить з ладу. Причому це однаково стосується як сухих, так і рідинних обігрівачів.

Ось чому рекомендується обов’язково встановлювати на вантажівку окремий 10-літровий бак і заправляти його «літньою» соляркою, а щоб вона не замерзала, до неї додають гас. В принципі, замість гасу можна додавати і бензин, але тільки А-76, оскільки всі інші марки бензину також містять присадки, які не повністю згоряють у опалювачі.

Якщо ж використовувати нормальне дизпаливо, проблем з обігрівачами не виникає. Ті, хто встановив окремий бак і повені “Літнє” дизельне паливо з керосином, на службі, не можуть з’явитися протягом багатьох років. Але якщо заправляти в автономний бачок дизпаливо з того ж пістолета, що і в основний бак, погана солярка швидко робить свою справу. трапляється, що вже через тиждень після встановлення обігрівача машина приїжджає з реклами зі скаргою на його відмову. Після розбирання з обігрівача витікає півлітра незрозумілої «гудроноподібної» рідини, і в цьому випадку доводиться міняти як мінімум сіточку, але часто виходить із ладу свічка розжарювання, яка розпалює паливо в камері згоряння.

Ресурс сучасного обігрівача досить великий. Наприклад, для компресора він становить 5000 годин. Скарги на те, що прогорають камери згоряння в «сухих фенах», можуть стосуватися лише обігрівачів Eberspächer найперших моделей – D1L і D3L, наймолодшому з яких зараз вже більше 20 років. Подібне відбувається виключно через вік і є результатом природного зносу.

READ  Які нори потрібні для встановлення кондиціонера

Якщо нагрівач правильно застосовується, заправка рекомендоване паливо та підтримувати чистоту в салоні, це займе лише профілактичне прибирання, що краще здійснювати щорічно, а при використанні хорошого дизельного палива. кожні два роки. При цьому обігрівач демонтують, розбирають, очищають камеру згоряння та замінюють сіточку випарника. Така робота коштує близько 110 150 доларів.

Профілактичне очищення потрібно з тієї простої причини, що на стінках камери згоряння відкладається нагар, що зменшує розміри камери згоряння, погіршує теплопровідність та теплообмін, а це знижує ефективність обігрівача, його ресурс та підвищує витрату палива.

Оптимальний час для профілактичного очищення – початок серпня, оскільки з настанням морозів, коли про обігрівачів згадує більшість водіїв та автовласників, на сервісі незмінно утворюються черги.

Слід підкреслити, що бажано запускати автономні опалювачі для профілактики і в теплу пору року, хоча б раз на два тижні на 15…20 хвилин. Жодна техніка не любить довго простою, а нагрівач повинен працювати, щоб розігрітись і дисперсну змащення на підшипниках: тоді він буде служити довше.

Сучасні автономні обігрівачі техніка досить надійна і випадково не виходять з ладу. Всі вони обладнані блоком управління, який відстежує роботу і має багато ступенів захисту, що пояснюється насамперед застосуванням на автомобілі відкритого полум’я в камері згоряння. Якщо виникають якісь несправності, блок управління видає код помилки, за яким можна легко визначити, що потрібно замінити: компресор, свічку, датчик полум’я, датчик перегріву або ще щось. Все сказане однаковою мірою відноситься як до повітряних, так і до рідинних обігрівачів.

Здавалося б, автономними обігрівачами зараз комплектують усі автомобілі, проте попит на встановлення цих пристроїв зараз досить великий. Насамперед це стосується старих вантажівок, у яких обігрівачі виробили ресурс (ті ж D1L та D3L) та вартість їх ремонту буде близька до встановлення нового обігрівача. Машини, виготовлені для теплих регіонів, також потребують нагрівача. Те саме стосується і машин, випущених у країнах СНД, де донедавна додаткові обігрівачі вважалися елементом розкоші.

В останні кілька років будь-яку вантажівку європейського виробництва, обладнану спальним місцем, в обов’язковому порядку оснащують автономним обігрівачем. Раніше такої жорсткої вимоги не було, і будь-який покупець міг відмовитись від автономного обігрівача, знизивши тим самим вартість автомобіля. Тепер і такі машини є «споживачами» нових обігрівачів. Буває, що машина не обладнана спальним місцем, але часто знаходиться в режимі очікування завантаження-розвантаження, і тоді, щоб обігріти кабіну, доводиться запускати двигун. Щоб уникнути перевитрати палива, у подібних випадках також бажано обладнати вантажівку автономним обігрівачем.

Однозначно сказати, який обігрівач краще – повітряний чи рідинний, складно. У російських умовах все ще краще для вантажних автомобілів, а спецтехніка є встановлення “сухого фен”, який в даний час обладнано більшу частину обладнання на заводі.

Нині чимало власників автомобілів та будівельних машин, обладнаних на заводі рідинними обігрівачами, звертаються за додатковою установкою та повітряних обігрівачів, адже рідинний агрегат споживає не тільки більше палива, але й більше електроенергії. Якщо акумулятори слабенькі, а мороз сильний, такий обігрівач, пропрацювавши всю ніч, витратить майже весь заряд акумулятора батарей, його не вистачить для того, щоб завести навіть прогрітий двигун. Крім іншого, ремонт рідинних обігрівачів дорожчий, ніж повітряних.

встановлення, автомобілі

Ідеальний варіант, якщо на вантажівці встановлений і рідинний, і повітряний обігрівач, але й коштуватиме це дорого. І все-таки, на автомобілях, що працюють в Росії та летять до країн Скандинавії, без цього, тому що існують заморозки для мінус 40, коли проблематично не тільки запускає занурений дизель, але також нагрівати його до робочої температури, коли водіння.

При експлуатації вантажівки або, наприклад, бульдозера переважно в середній смузі Росії можна, звичайно, обійтися і повітряним обігрівачем, хоча зрозуміло, що для передпускового підігріву двигуна нічого кращого за рідинний обігрівач немає.

Що стосується вартості повітряних обігрівачів, то 2-кіловатний Eberspächer Airtronic D2 з автономним бачком коштуватиме 1180 євро, включаючи вартість монтажу. Установка аналогічного обігрівача Webasto Airtop 2000 буде коштувати 970 євро, 1,9-кіловатного Ateso Breeze обійдеться в 875…920 євро, 3,8-кіловатного Ateso Wind 4W – 1035…1075 євро та 1150…1200 євро Х7. А за 26 тис. можна встановити 4-кіловатний «Планар» 4Д.

Ціна рідинного обігрівача може сильно коливатися в залежності від наявності тих чи інших елементів керування (міні-таймера, модульного таймера, радіокерування тощо). д.) і становить 10-Kil-Cylinda моделей Webasto та Eberspächer приблизно 2000 євро, а 10-кіловат російська “теплова станція” 14ts-10 може бути встановлена ​​на 26 27 тисяч. Тут слід зазначити, що російські опалювачі чудово адаптовані до вітчизняної солярки і дуже невибагливі, проте споживають більше палива, ніж їхні сучасні європейські аналоги. Проте той же «Теплостар» цілком можна використовувати як передпусковий підігрівач.

Види автомобільних обігрівачів салону

Автомобільний обігрівач має декілька модифікацій. Всі вони добре справляються з поставленими завданнями, але мають суттєві відмінності одна від одної. Для деяких водіїв вони є вирішальними під час вибору пристрою.

Автономний

Поширений варіант автономний

Поширений варіант встановлюється в салоні і, минаючи штатну систему, нагріває салон до потрібної температури за наступною схемою:

  • паливо, що згоріло при роботі двигуна, виробляє тепло;
  • воно поступово нагріває охолодну рідину;
  • реагент циркулює у пристрої, обігріваючи салон.

Установка китайской автономки в автомобиль.

Більшість моделей запускаються з консолі.

В середньому вони споживають 1-7 кВт/год. Цієї потужності вистачає на те, щоб підняти температуру як у салоні маленької, так і великої машини.

Автономні обігрівачі бувають двох видів.

Повітряний обігрівач у машину

Модель, яку вибирають для себе багато водіїв. Замість реагенту в системі циркулює повітря, а паливо надходить із основного або резервного баків.

Важливо! Повітряний обігрівач помітно піднімає температуру в салоні майже відразу після включення.

Рідинний обігрівач салону

У рідинних моделях використовується реагент. Встановлюється прилад під капотом і з’єднується з паливною та охолоджувальною системами.

Фахівці рекомендують цей варіант для людей, які часто та багато роз’їжджають на автомобілі. А також тим, хто ставить ТЗ на «зимівлю» або часто їде у відрядження, залишаючи машину на кілька днів без уваги.

Електричний

Вибір таких пристроїв широкий, але вони об’єднані один. вони пов’язані з запальницею сигарет і працюють за типом вентилятора. Їхня потужність невелика – 250-300 Вт.

Важливо! Деякі покупці вибирають газовий обігрівач для свого автомобіля. Такий варіант не дуже поширений і, незважаючи на економічність, має безліч недоліків. Тому спеціалісти його рідко рекомендують.

Встановлення сухого фену в легковий автомобіль

Nissan Safari у мене дизельний. Взагалі всі машини, які були у мене. це дизельні та на механіці. Якщо хочете, це така релігія: вважаю, що джип повинен гарчати, бути тяжкуватим і всеїдним. Ну, і я відчуваю задоволення від керування автомобілем на механіці.Коли в році так 2011 я вирішив поставити салонний обігрівач Вебасто, то міркував таким чином. Солярка на великому морозі може замерзнути або загуснути, і тоді я не тільки не зможу їхати, а й обігріватися в машині. А ось якщо поставити бензиновий обігрівач, то я зможу сидіти в теплій машині та чекати на допомогу. Здавалося б логічно. І тепер, коли я починаю це говорити, я схвалюю, починаю живити вашу голову, погоджуючись, це здавалося б, здоровим міркуванням. Та ні фіга це не вірно! З двох причин. По-перше, якщо ти зібрався в поїздку в сильні холоди, то будь ласка підготуй машину. Немає жодних проблем зараз так обладнати машину, щоб солярка в ній не замерзла навіть при.50 градусів. Швидше залізо почне лопатися від морозу, а солярку можна вберегти від замерзання.Для цього зараз випускаються: проточні підігрівачі палива, насадка на паливний фільтр, бандажі обігрівачі, що одягаються на паливний трубопровід, насадки на штатне паливо. паркан. Крім того, ви можете направити потік гарячого повітря від вихлопної труби салонного обігрівача на підігрів піддону та паливного бака. Повітря з нього виходить дуже гаряче. Але! Відразу попереджаю, це треба робити грамотно, інакше рано чи пізно ваша машина просто згорить!

Якщо ви зробили все правильно, то ви не тільки гарантуєте, щоб працювати нагрівач кабіни в мороз, але також більш важливо, і двигун завжди буде працювати.По-друге. Установка обігрівача, що працює на паливі, відрізняється від того, що споживає ваша машина, вимагає дуже грамотної установки і складніше. А де додаткові складності, там більша ймовірність того, що щось не буде працювати. Ну а знайти гарного майстра. велика проблема. Набагато частіше, криворукі трапляються. І навіть якщо знайдеться розумний майстер, який вже не раз ставив обігрівачі, не факт, що через рік-два вони працюватимуть.Ось так вийшло і в мене. Промаявшись кілька років і витративши купу грошей і сил, я дійшов висновку, що краще на дизельній машині ставити дизельну Вебасту і не мудрувати. Обігрівач Вебасту. німецька і зроблена дуже якісно. Для його роботи потрібна електрика та паливо. Дай їй це і не буде ніколи жодних проблем. Ну і звичайно, паливо має бути нормальним.

READ  Як видалити запах риби з духовки

Nissan Safari вирішив поставити паливний бак у задній силовій бампері. Що взагалі то не зовсім розумна думка, оскільки при ударі може статися іскра, і буде пожежа.Перший бак був зварений із звичайного металу і одразу ж почав іржавіти всередині. Той, хто бачив Вебасто, знає який тоненький трубопровід у неї. Отвір для палива з голку. Тому будь-яка крихта чи окалина одразу ж його забиває. Промучавшись якийсь час, вирішив замовити паливний бак із нержавіючої сталі. За перший бачок заплатив 3000, за новий ще 7000.Переробка не покращила ситуацію, обігрівач салону, як і раніше, заводився через раз або взагалі не заводився. Пару разів приїжджав до установника, і він за 100 продумав трубопровід. Вистачало ненадовго.У 2012 році, проїхавши всю Монголію, зупинилися у Монгольському Алтаї. Оскільки там було досить холодно, вирішив включити обігрівач. Він, звичайно ж, не завівся.Вже вдома намагався розбиратися з обігрівачем. Причиною того, що він відмовився працювати, був найчастіше, що трубопровід був доставлений. Вебаста видавала помилку і після цього вимикалася.За всі роки експлуатації тільки в одній поїздці на Байкал у січні місяці, обігрівач справно пропрацював.Торік на півночі Бурятії на озері Баунт мені довелося чотири ночі обігріватися від грубки при заведеному двигуні. Це не дуже комфортно: окрім великої витрати палива, машина досить сильно трясеться і є ймовірність пригоріти від вихлопу автомобіля.Останньою краплею терпіння стала поїздка БАМом у березні 2015 року. Вночі температура опускалася до.35. Паливо мені треба було берегти, інакше його могло не вистачити. Тому поки що не вдавалося завести обігрівач спати не лягав. Таким чином, щовечора починалися танці з бубнами, які тривали від півгодини до години. Це замість того, щоб лягти спати та відпочивати після досить тяжкого дня. Це тільки зробив це: і перезавантажив нагрівач, відключивши електричні секції, а паливний бак вибухнув при температурах.20 градусів, і неодноразово включав-вимикав обігрівач. В результаті, я жодного разу не спав при заведеному двигуні.Причин, з яких обігрівач відмовлявся працювати, думаю, кілька: неправильна, не по фен-шу висота розташування паливного бака і насоса, попадання сміття в бак, неправильне прокладання трубопроводу.В принципі, можна було щовечора відкручувати хомут на трубопроводі, продувати його і після цього з великою часткою ймовірності обігрівач би запрацював. Так я одного разу і зробив у гаражі. Для цих цілей у мене був із собою в поїздці медичний пінцет, яким зручно було знімати шланг і затискати, а також спеціальна мідна трубочка, без якої до шланга губами не дотягнутися, щоб продути. Але при сильному морозі, вночі, лізти по снігу під машину, як не дуже хотілося. Було прикро. Витративши більше 60 000 на обігрівач, я не міг ним нормально користуватися.У домашньому баку є глухий пробку, утворюється вакуум. У штатних паливних баках у кришці є клапан, через який труїться повітря. Отвір під кришку в баку зроблено без борту або горловини, тому в бак потрапляє сміття. Таких тонкощів багато, і всі вони заважають нормальній роботі салонного обігрівача.Тому, коли я придбав Land Cruiser 100, у мене не було жодних сумнівів, що ставитиму дизельний обігрівач салону. Оскільки в липні, можливо, Вебаста мені знадобиться, то вирішив встановлювати зараз.В принципі, майже все влаштовує. Хоча й залишилися деякі сумніви. Про них зараз і розповім.Ось так у результаті вийшло.

Мені важко перелаштуватись після Сафаря на тихий, спокійний лад. Весь час за звичкою, щось хочеться змінити чи покращити. Хоч трішки. Але тоді я зупиняюся, пам’ятаючи слово хорошого друга Олександра Каніна (посилання на відео), який неодноразово говорив: Андрій не йти нікуди в машині, не намагайтеся щось згасати. Тисячі техніків, інженерів думали, створюючи машину, а ми такі розумні, намагаємось щось своє сколгоспити, а потім вона ламається. Олександр має право на такі слова, він сам проходив через тюнінг машин і перехворів на це. Наша поїздка до Монголії наочно показала, наскільки він має рацію. Тоді в мене все ламалося, а в нього нічого.Ось і при встановленні обігрівача в Land Cruiser, я, можливо, не зовсім добре продумав.Поставив обігрівач, як і Сафар, в багажник машини. Хоча можна було поставити під переднє сидіння, чи спробувати поставити його під обшивку салону. Але під обшивкою салону вже розпочато роботи з встановлення інвертора. А під переднє сидіння. спочатку здалося, що він туди не ввійде. Насправді це не так: Вебаста туди входить, треба тільки килимок підрізати, і там виявляється досить глибока ніша.Перед встановленням.

Розташування нагрівача в салоні або під переднім сидінням має кілька фундаментальних відмінностей. Під сидінням обігрівач не заважає вам та надійно захований від механічного пошкодження. У багажнику він розташований посередині. І якщо скласти крісла, то він буде єдиним нерівним місцем у багажнику автомобіля. Іноді це може викликати проблеми. Я при установці про це якось не подумав. Раз у мене стоїть так у Сафарі, так і поставив у сотні.

Не менш важлива, ця відмінність у способах підключення до паливної магістралі. Якщо обігрівач встановлений у багажник або захований під обшивку за автомобілем, то підключаються, як правило, через трійник у районі паливного бака. Це по фен-шую, як рекомендує виробник. Плюс: все робити максимально правильно, мінус. немає ніякого очищення палива, а воно у нас далеке від ідеалу. Особливо в далеких поїздках та інших країнах. Я маю на увазі, перш за все, Азію.Кнопка привезена в задній панелі задніх дверей досить високо, так що після встановлення спальні це було зручно включити нагрівач.

Установка під сидінням дозволяє підключити обігрівач до паливної системи після паливного фільтра. Значить, паливо буде очищене. Це плюс. Але в цьому випадку, насос Вебасти відчуває додаткове навантаження, оскільки він не розрахований на те, щоб тягнути/смоктати паливо через паливний фільтр та трубопровід автомобіля. А це вже мінус. На форумах, щоправда, пишуть, що такий спосіб підключення цілком нормальний та перевірений часом.Подовжена вихлопана магістраль з’єднана через глушник. Зроблено для того, щоб не пригоріти під час сну.

Якщо мені вдасться встановити перед насосом обігрівача невеликий фільтр дизельного палива, тоді проблема буде вирішена. Буду його раз на півроку міняти і все. Єдине, залишиться не зовсім зручне розташування обігрівача всередині багажника. Але, мабуть, спальний мішок, який буде поставлений у стовбурі, не буде демонтаж після кожної поїздки, то це не буде проблемою.Я спеціально все так докладно розписав, з розрахунком на те, що інформація комусь виявиться корисною. Ну, а висновки робити тільки вам)).

Особливості комплектації повітряних обігрівачів

Для більшості повітряних обігрівачів, що є на ринку, не передбачено паливного бачка в комплекті. Це пов’язано з тим, що паливна система безпосередньо врізається до основного бака. Для російських суворих погодних умов та якості вітчизняної зимової солярки це не зовсім застосовно. Ми рекомендуємо застосовувати автономний бак. Він найчастіше встановлюється по задній стінці вантажівки або по передній стінці фургона.

Для опалення вантажного відсіку кріпиться на транспортному засобі в бризкозахищеному місці, переважно в коробі за межами вантажного відсіку. Якщо немає відповідного місця за межами вантажного відсіку, нагрівач також може бути приєднаний до підлоги вантажного відсіку у відповідному місці. Відведення гарячого повітря з обігрівача має бути організоване так, щоб на шляху виходу гарячого повітря не було перешкод. Короб повинен мати вентиляцію надвір. Висновки назовні мають бути бризкозахищеними.

Що потрібно знати про автономний опалювач автомобіля

У переважній більшості транспортних засобів і, напевно, у всіх без винятку легкових автомобілях передбачена можливість обігріву салону від штатної пічки. Як правило, вона добре справляється зі своїми обов’язками, але такий обігрівач функціонує лише при працюючому двигуні. Це накладає певні обмеження на сферу його використання. затяті рибалки напевно розкажуть, які поневіряння їм доводиться долати через те, що грітися в машині. задоволення не з дешевих. Дійсно, хоча набагато менше палива споживається при простолі, ніж у робочих режимах, використання стандартної плитки в таких випадках недоречно. Останнім часом альтернативна версія використовується для вирішення цієї проблеми, яка є встановлення автономного нагрівача. Сьогодні ми представимо ці ентузіанці автомобіля, що тільки “край вуха” почув про такий пристрій, який він представляє, і як самостійно підключити автономний нагрівач до його транспортного засобу, якщо є потреба.

Автономний салон нагрівача Planar

https://swapmotor.Ru/instrument-i-oborudovanie/avtonomyy-otopitel-salona.html
https://autotopik.RU/OBUCHENIE/949-AVTONOMNYE-OTOPITELI-SALONA.html
https://Автобрянськ.Info/kak-pravilno-ustanovit-avtonomku-planar.html
https://OS1.RU/Стаття/7258-Jidkostnye-i-Vozdushnee-avtonomnye-Otopiteli-Otopitel-Bez-Sekretov
https://samyiluchshiy.RU/TOP-LUCHSHIH-OBOGREVATELEY-DLYA-SALONA /
https://andreydehtyarukcom/95725.html
https://b-a.Група/Статті/ОСОБЕННІСТІ-ЕКСПЛУАТАЦІЇ-ВОЗДУШНИХ-ОТОПІТЕЛЕЙ /
https://remam.ru/vozdsys/ustanovka-avtonomnoho-otopitelya-na-avtomobil-svoimi-rukami.html [/Spoiler]