Заряджання автомобільного акумулятора з сонячної батареї

Article

Навіщо купувати нову батарею, якщо є сонячна батарея! Розподіл АКБ

Автомобільні сонячні панелі

Введення сонячних панелей для використання, оскільки джерела енергії йде у всіх напрямках. Розумні будинки вже побудовані з сонячними панелями на даху, енергія від них проходить через акумулятор, надісланий споживачам. У машині з’їсти енергію сонця може акумулятор. Для цього є всі умови. місця, де ви можете встановити панелі, інвертор та контролер. Енергія Сонця не дозволить отримати великі струми, але заряджати акумулятор. Виробництво сонячних панелей вже покласти на промисловість. Ви можете забрати готові набори з панелей, щоб заряджати автомобільну батарею відповідно до параметрів потужності та напруги, які відповідають специфіці транспортних засобів.

Батареї в сонячній електростанції мій досвід

Перша батарея була автомобільною на 60-х роках, він тривав у системі рівно півріччя, а наприкінці його життя повністю втратив потенціал і потемнів у нього електроліт. Тому що він постійний у підлозі вивантаженого стану, акумулятор рідко заряджений на 100%, а часто викидається до 10 вольт. Як результат, він не страждав цим, тому що в автомобілі AKB завжди стягується, і генератор завжди заряджається, а в Сонячній системі необхідно сподіватися на Сонце, який не показаний взимку.

Тоді ще три машини були куплені на 60 годині, взимку я купив дві частини, і вони теж, на зиму повністю втратили контейнер. Почав заряджати за 10 хвилин, і те ж саме розряд. Навесні я купив ще одну батарею, а з ним вижив літо, на наступну зиму він також помер.

Я почав розуміти, чому батареї вмирають так швидко, тому що гроші вибачте, щоб витрачати стільки на батареї щороку, а статті вже писали про це (див. “Батареї”). Як наслідок, стало зрозуміло, що автомобільні битви не терпіть глибокі скиди і буквально протягом декількох таких скидів до 10 вольт катастрофічно втрачають потенціал. Причина в конструкції пластин самого АКБ, пластини тонкі і призначені для того, щоб дати великі струми, щоб перетворити стартер, а з глибокою розрядною пластиною розширюється. деформується і починає відставати від сітки. Таким чином, це міцна сульфація через постійну абревіатуру.

Тобто ці АКБ взагалі не пристосовані до роботи в автономних системах, де немає можливості зберігати акумулятор постійно заряджати, а акумулятор не працює в буфері, але в циклічному режимі.

Тоді я вирішив перейти на літієву батарею, я купив 8-й клітини LifePo4 до 20aH, і зібрав акумулятор для 12v 40ACH. Я купив найдешевші клітини до AliExpress, і це виявилося моєю помилкою. Дешеві клітини відрізнялися контейнерами, і через це ми побігли навколо напруги. Я купив битву акумулятора, і вона часто вимкнула акумулятор (пішов у захист), мені довелося не заряджати ці партії до кінця, щоб зменшити деформацію. Я почав заряджати ACB до 13.2 вольт. Після цього все добре працювало, але потім відмовився від плати за захист банку (БМС), а два клітини в акумуляторі були пучками і прокотилися. Мені довелося видалити акумулятор і відкласти так, щоб два клітини зіпсовані, і не було грошей, щоб замінити клітини і купувати нову плату безпеки. Ну, розчарування від того, що велике розпад клітин у клітинах, від цього на напругу, розпаду велика.

заряджання, автомобільного, акумулятора, сонячної, батареї

Далі у мене є два батареї дорожче 65AH кожен, ці свинцево-кислотні агрегатні батареї AGM MNB. Я зараз вирішив, що я б не розряджав акумулятор нижче 12 вольт. Тоді до них я купив автомобіль АКБ у 90Ач, а взимку я пішов з трьома ACB. І дивно, що для зимових акумуляторів не втрачали потужності і залишалися працездатними. Потім я купив ще два автомобільні AKB на 90AH, і врешті-решт я став п’ятьма батареями. Загальна потужність становила 400 і.

Врешті-решт, ці п’ять батареї будуть працювати зараз. За здатність відчуття, якщо воно впав, то, здається, не помітно, але ємність велика, і важко зрозуміти, що насправді є. Найголовніше, що, як тільки я зупинився глибоко розрядки АКБ, то вони почали працювати набагато довше. Але це все ще дивувалося, як батарея відчуває себе в цьому випадку. Я взяв і зробив тест на вивантаження однієї з батарей, щоб дізнатися, що таке реальне.

Я взяв тест від системи Тюменської АКБ до 90Ах, він працював у системі рівно два роки, а нижче 12 вольт ніколи не розряджається. Результати цього тесту знімаються на відео.

В результаті, результат мене розчарував, протягом двох років батарея втратила половину його потенціалу, він повинен був дати близько 1000 Вт енергії при розвантаженні 1:10 від потужності протягом 10 годин, але звільняється за 5 годин і дав 487 Вт енергії. Швидше за все, після цієї зими вона залишиться 10-20% резервуара, і ви можете передати його в ошуку. Два інших АКБ на 90-х роках було виконано протягом року, і вони будуть другою зимою в системі. Я не перевірив їх, але зрозуміло, що вони також втратили 20-30% своїх конфесій.

Солнечная батарея для зарядки автомобильного аккумулятора

[Natalex] Як заряджати акумулятор з сонячної батареї без контролера

Потім я поклав поточний струм 1:10 від потужності потужності акумулятора AGM 65 AH. Нижче відео, з якого все зрозуміло.

В результаті, це найдешевший автомобільний акумулятор, який більш дорогий AGM є такою ж втраченою ємність у системі, і якщо немає різниці, чому купити дорожче. Автомобіль працював 2 роки і втратив 50% танка, AGM працював 2,5 роки, а також втратив 50% танка. У той же час акумулятор не виділяв нижче 12 вольт, потім. там я був звільнений лише на 50%. Я використовував для розвантаження акумулятора для всіх 100%, а автомобіль не терпив це. Я думаю, що тут AGM буде тримати краще, але в загальній картині пригнічує.

Зрозуміло, що, коли акумулятор постійно перезаряджається, вони будуть служити довгий час. Наприклад, у UPS, AKB завжди стягується і може служити багато років. Але в повній автономії немає таких умов. Якщо влітку від сонця акумулятора, кожен день стягується на 100%, то взимку, коли немає сонця, то акумулятор не стягується, але навпаки, вони мають ще більше енергії, щоб взяти.

Виявляється, свинцево-кислота не призначена для такого використання взагалі, і їм доведеться змінити їх кожні 2-4 роки. Тоді ми будемо дивитися на літій-іонну батарею, просто не китайський. І ви можете думати про використання лужного, але з ними є також проблеми, а низька ефективність.

Зарядні батареї з сонячними панелями

Нікель-кадмієві батареї часто використовуються для забезпечення роботи з радіопередач (NCA). Але, з часом роботи над повітрям, NCA повинен бути заряджений. Відповідно до умов експедиційної роботи, одним з найкращих варіантів для зарядних батарей є використання сонячних панелей. Енергія Сонця зможе забезпечити роботу з зарядних акумуляторів. Ми проаналізуємо принципи використання сонячних батарей для зарядки акумуляторів.

Тип сонячної батареї

Найпоширенішим у країнах СНД є сонячні батареї типу BSK-1, BSK-2, MC/1 Електроніка. Ці батареї виробляють або раніше виробляли багато радіоелектронних рослин. Іноді імпортовані імпортовані, переважно китайські та корейські, сонячні панелі, з параметрами, порівнянними з батареями BSC-1, BSK-2, MC/1 Electronics.

Ці сонячні панелі можуть забезпечити струм заряджання акумулятора протягом 35-50 міліампер, не більше. І це буде з гарним сонячним освітленням. Отже, за допомогою широко розповсюджених сонячних батарей, ви можете забезпечити заряд низькоточкових батарей, що мають місткість не більше 0,45 A/год. Я зазначаю, що широкомасштабні акумулятори акумуляторів ТНК-0.45 мають такий контейнер.

Також необхідно враховувати, що в середині літа, у липні, період освітлення, в якому акумулятор ефективно дає енергію, зазвичай триває не більше 7-9 годин. Найбільш ефективний час для роботи сонячної батареї від 10 до 17 годин. Після цього часу падіння сонячних клітин падає. Падає струм, створене сонячною панеллю в хмарі погоду. Деяка сонячна орієнтація відносно позиції Сонця допомагає збільшити їх, створене ними, але спробуйте закрутити батареї в пошуках їхнього найкращого освітлення, і переконайтеся, що це нелегко.

Що можна взяти для збільшення струму, створеного сонячною панеллю? Найбільш просто сонячний клітинний струм може бути збільшений за допомогою їх паралельного включення. Звичайно, необхідно включити сонячні панелі, що мають таку ж кількість предметів, і, отже, забезпечуючи той же стрес фото EDC. Але все ще паралельне включення сонячних панелей, як показано в рисі. 1, небажаний. Найкращі результати будуть отримані паралельним включенням елементів сонячних клітин, як показано в рисі. 2.

Рисунок 1 Небажана сонячна панель Включення Малюнок 2 Паралельне включення сонячних клітин

READ  Як зменшити тиск у котлі Navien

Давайте дивимося, чому це небажане паралельне включення сонячних панелей, показаних у рисі. один.

Через різне світло сонячних панелей, напруги, створені ними, будуть трохи відрізнятися один від одного. В результаті, лише одна сонячна батарея буде працювати ефективно. Коли ви вмикаєте сонячні клітини відповідно до діаграми, показаної в рисі. 2, породжені ними напруги, більш рівномірно розподілені над сонячною панеллю. В результаті, часткове затінення частини елементів не принесе великої шкоди роботі сонячної батареї. Однак паралельне включення вимагатиме розпаду готових акумуляторів, а потім нове включення їх елементів між собою. Робота досить нудна, коса проводів між батареями але якщо вам потрібен високий струм, то ця робота все одно доведеться робити.

Щоб збільшити напругу сонячної батареї, ви можете включити послідовно, скільки великих великих кількостей сонячних клітин. Напруга такої сонячної батареї буде дорівнювати кількості напруг на всіх компонентах його сонячних клітин. Поточний такий акумулятор буде обмежений найгіршим елементом.

Найважливіша відсутність сонячних клітин, на мій погляд, є лише їх відносну високу вартість. Але цей недолік платить за ефективну роботу батарей, стягнутої за сонцем.

Заряджання/заряджання акумуляторів

Отже, з достатньою кількістю сонячних елементів, ви можете створити сонячну батарею практично будь-якою напругою та струмом, і здатна заряджати будь-який тип батарей. Це все про вартість такої сонячної батареї. Звичайно, ми не повинні забувати, що потужна сонячна батарея займе велику площу для її установки. Слід також зазначити, якщо повноцінний сонячний освітлення акумулятора є обмеженим часом дня, бажано використовувати сонячну батарею, що забезпечує прискорений зарядний струм, значення якого знаходиться в діапазоні 0,15-0,3 Батарея.

Зазвичай в радіопередачах, ефективна робота можлива ввечері і вночі. У цей час проходження на багатьох діапазонах покращується, з’являються багато місцевих станцій. Використання сонячної батареї дозволяє розряджати акумулятори ввечері і вночі під час роботи над повітрям, а вдень.

Якщо сонячна батарея забезпечує струм менше, ніж номінальний зарядний струм, менше 0,08 ємності акумулятора, то в цьому випадку він не може бути про заряджання, але тільки про зарядки акумуляторів. Це означає, що в яскравий період часу сонячна батарея повинна постійно підключатися до акумулятора, весь цей час постійно перезаряджає його. У той же час необхідно контролювати, що під час роботи напруги акумулятора на одному елементі батареї не буде нижчим, ніж 1.2-1.15 вольт. При напрузі нижче 1,15 вольт батарея повинна бути вилучена з роботи і покласти на зарядку. В іншому випадку, за короткий час, напруга на елементах акумулятора потрапляє до 1,1 вольт, і така вивантажена акумулятор не зможе використовувати в експедиції без серйозного заряду. Це вказує на те, що в експедиції необхідно контролювати напругу на акумуляторі під навантаженням. Розрядження та заряджання характеристики однієї батареї показано в рисі. 3.

Рисунок 3 Розрядний та зарядний пристрій Нікель/Характеристика кадмію

Для подальшого розуміння процесу заряджання сонячної батареї розгляньте характеристики сонячного акумулятора. Залежність струму одного елемента типу сонячної батареї BSK-2 від напруги показана в рисі. 4. Цей графік видаляється, коли сонячний елемент є оптимальним. Цей графік характерний для інших сонячних батарей. Звичайно, максимальна поточна вартість буде залежати від потужності сонячної клітини. Щоб видалити цей графік, змінний резистор підключений до освітленого сонячного елемента. Зміна опору змінного резистора і вимірюйте струм, що надходить до резистора та напруги на сонячному елементі. Схема для видалення характеристик вольт/ампусу сонячного елемента показана в рисі. п’ять.

Рисунок 4 вольт/ампліновані характеристики сонячного елемента Рисунок 5 Схема для видалення вольт/амплінованих характеристик сонячного елемента

При роботі з сонячним елементом без навантаження, напруга фотографії EMF на ньому буде приблизно 0,6 В. Коли навантаження з’єднана, а потім з зменшенням його опору, струм у навантаженні зросте до збільшення. Навантаження на навантаження почне зменшуватися. Напруга приблизно 0,45 вольт на навантаження є оптимальним режимом роботи сонячної клітини. Коли ви намагаєтеся збільшити вибір струму, напруга на падіння сонячного елемента, а точний, що він генерує продовжує залишатися майже незмінним. Це говорить про те, що сонячна батарея є майже ідеальним джерелом струму, той факт, що це просто потрібно заряджати акумулятори!

Для схеми вимірювання потоку сонячного елемента (см. Рис. 5) графік залежності диспергованої потужності в навантажувальному опорі сонячної клітини. Графік показаний у рисі. 6. Цей графік видаляється, коли сонячний елемент є оптимальним. Для побудови графа, навантажувальна стійкість сонячної клітини вимірювалася при різних напругах на ньому. Потім, заснований на значенні опору навантаження, а струм, що протікає через навантаження, був побудований графік потужності, диспергований у навантаженні. З цього графіку можна побачити, що максимальна потужність, наведена навантаження з сонячним елементом, буде напругою на навантаження 0,45 вольт. Оптимальний стрес на навантаженні (0,45 вольт) відрізняється від напруги фото EMF (O, 6 Volt) 0,75 разів.

Рисунок 6 Графік залежності дисипації живлення в стійкості навантаження від напруги на ній

Тому, щоб зарядити акумулятори, ви можете застосувати сонячну панель, яка має максимально сформований струм приблизно дорівнює заряду батарей. У цьому випадку сонячна батарея автоматично заряджає батареї з необхідним зарядним струмом при його освітленні. Акумулятор повинен бути підключений до батарей через діод, як показано в рисі. 7. Це необхідно, оскільки з несприятливим сонячним освітленням, напруга на сонячній панелі може потрапляти нижче, ніж напруга на заряджених батареях. У цьому випадку акумулятори замість їх заряду, виділення через внутрішню стійкість сонячної батареї. Буферний конденсатор C1 необхідний, якщо акумулятори будуть використані для роботи під час їх зарядки/підзарядки.

Рисунок 7 Підключення сонячної батареї до батарей

Послідовно з сонячною батареєю включала міліамметр. Включення міліамметра дуже і дуже бажаний. Це показує, яке значення струму споживає акумулятор з сонячної панелі. І це дає можливість судити про те, чи знаходиться акумулятор під зарядним струмом або навчанням, і взагалі, є на даний момент сонячна батарея працює чи ні. Як міліамметр, зручно використовувати індикатор запису від старого магнітолу.

Шунт для цього запису індикатора занадто легко. На резисторі MLT-0,5 ми носимо 1 метр дроту типу PAL-0,1. Підключіть шунт, паралельно мікроаммер і вимірюють, який максимальний струм він може вимірювати. Припустимо, що це вийшло 100 мільйонів. І для заряду акумуляторів, сонячна батарея з максимальним струмом 40 міліам. Отже, це зручно мати максимальну шкалу 50 млнм. Для отримання такого максимального струму відхилення мікрометром, стійкість шунта повинен бути збільшений двічі. Для цього необхідно збільшити довжину шунтного дроту до двох метрів. Аналогічним чином, ви можете провести практичне прилад шунту та для інших струмів відхилення міліамметра.

У умовах прогулянок ви можете прочитати процес заряджання акумулятора, якщо напруга на його навантаженні становить щонайменше 1,25 В/на елемент, а їх EMF становить щонайменше 1,36 В/за елемент. Якщо сонячна батарея використовується лише для зарядки акумуляторів, він повинен бути зроблений за потребою. Як обговорюється акумулятор. Під несприятливими умовами, підзарядка може навіть продовжувати весь день. Вночі сонячні панелі не повинні відключатися від батарей, оскільки вони будуть вимкнені автоматично за допомогою діода VD1 (см. Рис. 7).

Розрахунок параметрів сонячної батареї

Ми даємо приклад розрахунку сонячної батареї, необхідної для зарядних акумуляторів. Як показано на діаграмах рису. 3, при заряджанні акумулятора, напруга на ньому буде в межах 1,4 В. Для живлення обладнання в полі зазвичай застосовують 12 вольт напруги живлення. Така напруга може забезпечити 10 нікель-кадмієвих батарей, включених до серії. Щоб заряджати акумулятор з 10 батареї нікелю-кадмію, що входять до серії, необхідно забезпечити їм напругу до 14 вольт (101,4 = 14). З максимальною ефективністю сонячної батареї, коли напруга на одній сонячній клітці становитиме 0,45 вольт, напруга 14 вольт може забезпечити сонячну батарею, що складається з 31 елементів (14/0,45 = 31).

Ми враховуємо напругу краплі на діоді, рівне 0,7 вольт. Отже, сонячна батарея повинна мати ще два непотрібні елементи. Загальна кількість сонячних елементів у батареї в цьому випадку буде 33 (312 = 33). Напруга Photo EMF Сонячна батарея, що містить 33 елементи, буде 19,8 вольт. Отже, ми прийшли до важливої ​​речі. Виявляється, для зарядки акумулятора з напругою 12 вольт, сонячна батарея вимагає від Photo EMF майже 20 вольт! Ця батарея може бути зібрана незалежно за допомогою окремих сонячних батарей або декілька готових сонячних панелей.

У паспорті на сонячних панелях вказуються напруга фото EMF. У продажу є сонячні панелі на напрузі фото EDC дорівнює 12 і 9 вольт. Тому, з оптимальним опором навантаження (див. Рис. 6) Напруга на цих батареях буде 6,75 вольт, для 9-вольтової сонячної батареї, 9 вольт для 12-вольт сонячних батарей.

Два послідовно включали сонячні панелі, які мають напругу EMF 9 та 12 вольт, можуть бути успішно використані для зарядки 12 вольт. Надлишок загальної напруги, яка для двох батарей складе 21 вольт, розрахункова напруга 20 вольт на вольт не страшно. Це перевищення буде компенсовано деяким скороченням вихідної напруги сонячної батареї, яка відбудеться через нерівномірне освітлення елементів, що складають сонячну панель. Звичайно, ви не повинні забувати, що сонячний струм не повинен перевищувати струм заряджання акумулятора.

Два послідовно включені сонячні батареї для напруги 9 вольт не зможуть забезпечити повну заряду акумулятора. Вони тільки роблять його поповненням, до рівня не більше 20% від необхідного заряду (див. Рис. 3). Однак, підключений до батареї з 12 вольт. Сонячна батарея з фотографією EDC 18 вольт допоможе “вивантажити” режим роботи цієї батареї. Він зможе згладити пікові поточні вантажі і забезпечить, щоб акумулятори перезаряджаються.

READ  Як змінити значок акумулятора на Samsung

Операція сонячних батарей

При використанні сонячних панелей необхідно прагнути забезпечити, щоб вони були розміщені на найбільш освітленому місці і були покриті однаково. Необхідно вжити заходів, щоб виключити механічні пошкодження батарей, а також безпосередній вплив на них вологи та пилу. Під час перевезення необхідно уникнути струшування сонячних панелей.

Необхідно дотримуватися температурного режиму сонячних батарей, який вказаний у їх паспорті. Зазвичай це.40 ° 50 ° С. Влітку, в гарячій погоді необхідно мати сонячні батареї на поверхні невеликого сприйнятливого нагрівання, наприклад, на розрізу білої речовини, або на блискучу алюмінієву фольгу. У цьому випадку вони слабко спека і забезпечують задовільну роботу, розташовану над їх сонячною батареєю.

Слід зазначити, що нікель-кадмієві батареї також працюють погано при підвищених і знижених температурах. Зменшення температури акумулятора нижче 0 ° С призводить до значного зменшення їхньої потужності.

Результати тесту Sunbeat

Практичні випробування сонячних панелей разом з батареями показали більшу ефективність такої співпраці.

На практиці я використовував кілька сонячних пакетів. Один набір забезпечив напругу фотографії EMF 18 Volt. Він складався з двох сонячних батарей на напрузі 9 вольт. Пізніше мені вдалося придбати 12-вольт сонячної батареї. Як наслідок, стало можливим використовувати сонячну батарею на 21 вольт. Ці сонячні панелі надавали струм у навантаженні 40 мільйонів.

Перший раз експерименти проводилися разом із сонячною батареєю з напругою фото EMF 18 Volt. Сонячна батарея постійно підключена до батарей відповідно до діаграми, показаної в рисі. 7. Сонячна батарея на напрузі 18 вольт забезпечувала успішну перезарядка акумулятора за допомогою елементів CNA-0,45 та 1,5-NKGN. На жаль, тільки підзарядка. Інтенсивно виписаний під час нічних робочих акумуляторів такий сонячний акумулятор не міг заряджати. В результаті, наступна ніч батареї працювали за короткий час.

Однак з невеликими струмами навантаження цих акумуляторів така сонячна батарея була досить корисною. Протягом легкого періоду він забезпечив постійну підзарядка батарей, тримаючи їх під час навчання, що сприятливо вплинуло на роботу акумуляторів. В результаті, батареї разом з сонячною батареєю працювали набагато довше, ніж без нього.

Але абсолютно інша картина використовувала сонячну батарею для напруги 21 вольт, яка складається з акумулятора для напруги 9 і 12 вольт. Цей сонячний акумулятор дозволив заряджати акумулятори протягом світлого дня. І ця зарядка була достатньою для інтенсивної вечірньої експлуатації приймача потужністю 1 Вт. Звичайно, оптимальна сонячна батарея повинна розглядатися лише для заряджання акумуляторів типу TNA-0.45, маючи зарядний струм до 45 міліамм. 1.5 NKHN Батареї, що мають зарядний струм, що дорівнює 150 міліамметра, такий акумулятор не може бути повністю заряджений. Але в той же час це значно додасть до темної ємності в темряві!

21 вольта напруги акумулятора можна підключити до 1,5 NKGN батарей. Підключіть його до роботи разом з радіообладнанням TNA-0.45 типу батарей небажаними. У цьому випадку цей тип батарей працюватимуть у важкій режимі, що може спричинити їх прискорену відмову. Щоб уникнути цього в експедиції, бажано використовувати два батареї, один для роботи, а інший в цей час для зарядки.

Увага: можлива перезавантаження!

Потрібно привернути увагу радіоаматора, що в деяких випадках сонячна батарея може зробити зарядку акумулятора. І це призведе до викуп елементів акумулятора і до виходу з нього. Негайно ми можемо сказати, що при використанні 18 вольт сонячних батарей, ви не можете боятися акумулятора на 12 вольт. Як ми вже розібрали, сонячна батарея для напруги 18 вольт зможе забезпечити лише акумуляторну обробку акумулятора на рівні 20% від його номінальної потужності. Після цього сонячна батарея забезпечить лише тренувальний струм для цих батарей.

Зовсім інший випадок буде при використанні сонячної батареї для напруги 21 вольт. Ця батарея здатна забезпечити зарядний струм навіть після повного заряду акумуляторів. Негайно слід зазначити, що при використанні сонячної батареї, що забезпечує зарядний струм з 40 міліаммових отворів, тільки батареї типу ТНК можуть бути зіпсовані. 0,45. 1,5-NKGH Батареї, які потребують зарядного струму 150 міліампер такий сонячний акумулятор під час експедиції, щоб зіпсувати. Але, все ще необхідно дотримуватися догляду і при заряджанні їх.

Для того, щоб не зіпсувати акумулятор, необхідно зберегти записи своєї роботи. Після цього виконайте поповнення заданої потужності. Я дам приклад такого розрахунку. Прийняти найпростіший випадок. Акумулятор, що складається з елементів CTA-0,45 (отже, має зарядний струм 40-міліаммпекс, що працює за допомогою споживання струмом 40 міліамм. Припустимо, що цей приймач працював увечері 4 години. Отже, втрачена ємність акумулятора дорівнює 160 мА/год (404 = 160). Щоб відновити втрачену ємність акумулятора, він повинен отримати заряд на 150% перевищення втраченого заряду. Отже, для відновлення заряду, ця батарея повинна бути під зарядним струмом 40 міліампер протягом 6 годин (160/40 = 4; 41.5 = 6).

І якщо акумулятор був використаний для потужності приймача, який працює на передачі? Що необхідно враховувати час, протягом якого він працює для передачі. Припустимо, що приймач споживає 50 міліамм, а 150 млн. Під час передачі. Працювали як трансивер протягом 3 годин, з яких півгодини до передачі. Отже, акумуляторна батарея 2,5 години давали струм 50 млн. Грн та 0,5 години 150 мл. Розрахуйте втрачений контейнер:

Щоб відновити втрачену ємність акумулятора, він повинен отримати заряд на 150% перевищення втраченого заряду. Тому, щоб відновити заряд, ця батарея повинна бути під зарядним струмом 40 міліам за 7,5 годин (200/40 = 5; 51,5 = 7,5).

Ліквідація ефекту пам’яті

На жаль, нікель-кадмієві батареї мають так званий ефект пам’яті. В чому це проявляється? Якщо акумулятор не повністю розряджається кілька разів, скажімо 30% свого контейнера, а потім знову відремонтована, акумулятор запам’ятає цикл розряду. Згодом акумулятор буде надано лише 30% свого заряду, навіть якщо він отримує повний заряд. Зазвичай в радіопередачах батареї не встигають ловити це захворювання. Акумулятор щодня відчуває різні цикли розряду/заряджання, а цикли розряду досить глибокі. Однак після закінчення експедиції, в якому перезарядка батарей була використана для усунення ефекту пам’яті, акумулятор повинен бути наданий щонайменше два повних циклів/заряду.

Як ви знаєте процес зарядки кислотних акумуляторів для автомобіля. це не швидка процедура. Ця ACB повинна бути заряджена струмом 0,1 від номінальної потужності. З прискореним зарядкою у великих значеннях струму, термін служби акумулятора зменшується.

Перевищення поточних параметрів у випадку геліопанелів майже виключається. Вихідний струм більшості моделей не перевищує 1 підсилювача. У цьому випадку ви можете заряджати автомобільну батарею для всіх правил, але досить довго. Таким чином, цей метод використовується для підтримки акумулятора в зарядженому стані або для реанімаційних цілей, коли вам потрібно трохи “підняти” батарею, щоб зробити автомобіль. Що стосується конкретних параметрів геліопанелей, то підтримати заряд, є достатньо моделей з місткістю 5 ° C. Для повного заряду акумулятора для більш-менш розумного часу будуть потрібні моделі, потужність якої становить 30─60 Вт.

Експерти рекомендують машину вибрати модуль сонячного клітин, який довжина 1 метр, з номінальною потужністю близько 15 Вт і 12 вольт напруги. Це надзвичайно рекомендується придбати модель з контролером заряду або придбати окремий пристрій окремо. Регулятор необхідний для захисту автомобільного акумулятора від перевищення заряду або від зворотного розряду. З достатньою площею даху, ви можете розмістити кілька геліопанелів і підключити їх до єдиного ланцюга для більшої потужності. Наприклад, площа даху автобуса, мікроавтобус цілком може бути об’єднаний для організації такої системи.

Домашня зарядка автомобільного акумулятора на сонячних панелях

Ця стаття описує зарядку від сонячних батарей, його особливостей та як легко зробити це самостійно без великих витрат, різних способів.

Часто буває, коли залишаючись за природу з ночі, акумулятор вже розташований. Акумулятор постійно втрачає свою силу, як під час водіння, так і на стоянці, операція приймача, кондиціонера, реєстратор, все споживає зарядку. Для таких випадків є сонячні батареї для заряджання (12 Вт), вони відрізняються за формою, розмірами та функціями. Але, на жаль, вони працюють тільки в сонячний день.

Особливості зарядки залежать:

Монтажні місця та з’єднання

Вибір місця для встановлення залежить від того, де ви будете стягувати пристрій. Для цього рекомендується дотримуватися наступних рекомендацій:

  • Якщо ця панель призначена для забезпечення потужності до низькоточної мережі, наприклад, радіоприймачі, то ви можете придбати та встановити енергетичний привід невеликих параметрів.
  • Коли батареї вивантажуються, навпаки, встановлено великий розмірний привід.

Щоб бути зручним для транспортування, рекомендується вибирати складні пристрої, оскільки вони найбільш компактні та займають невеликий простір. Ви можете одночасно встановлювати кілька фотоелектричних приводів енергетичного потенціалу, взаємопов’язаних для збільшення виробленої потужності.

Всього є 2 способи підключення акумуляторів для живлення акумулятора:

Для жирних власників є можливість встановити акумулятор на даху автомобіля. Щоб забезпечити безперервну заряду акумулятора, це буде достатньо. На підставі практичних висновків рекомендується розібрати акумулятор, щоб він краще зберегвся. Цей метод зберігає енергоресурси.

READ  MI Robot Vacuum Mop P Налаштування

Сонячна панель заряджання автомобільного акумулятора

Сонячні панелі в даний час широко поширені та пронизані майже у всіх сферах людського життя, успішно застосовуючи як високоефективну енергозберігаючу технологію. Великі турботи почали оснащувати моделі своїх автофодументів, які наділили їм ще більшу енергетичну автономію.

Але навіть в той же час використання сонячних батарей для заряджання автомобільного акумулятора для багатьох автомобілістів є технічна новинка. Більшість з них вважають, що установка та використання такого обладнання досить складно. Це зовсім не.

У більшості домашніх геліі, автомобільні акумулятори застосовуються. В даний час багато виробників пропонують різні модифікації сонячних клітин за різними цінами. Це забезпечить можливість без будь-якої складності купувати найбільш підходящий варіант напругою та потужністю. Відмінний приклад може служити сонячною панеллю, виробництвом сонця.

Сонячна акумуляторна зарядка AKB Sunforse

Пристрій, загальний та продуктивний геліопанель, запропонований компанією. Потужність виробника є потужністю 15 Вт, виводний струм. 1 a. Ця машина призначена для заряджання 12-вольтової батареї. Модель цієї адаптації ідеально справляється з його роботою, навіть з поганими погодними умовами. Діапазон роботи пристрою37-80.

Зарядний пристрій TCM-15F на сонячній батареї

Неможливо не згадувати про ще більш пристойний варіант здійснення, який базується на гнучкій основі. TCM-15F. Спочатку цей пристрій був задуманий для виконання операції джерела енергії. Однак, згідно з його технічними характеристиками, пристрій може бути використаний як акумулятор. Розміри значно менші, у порівнянні з вказаною моделлю вище, і є 60×25.5×0.15 см. Потужність, зазначена виробником. 15 Вт, струм на виході становить 1 a. Блок TCM-15F, зроблений на гнучкій основі, через який він може бути легко і надійно закріплений на даху. Фотоелементи Sunpower використовуються тут, мають ефективність до 20%. Така заряджання хвиля захоплює компактний медіаплеєр, наприклад, Tronsmart MXIII Plus.

Матеріали сонячних панелей для транспортних засобів

Переважна більшість автомобілістів знає проблему “сексу” автомобільного ставлення. захоплюючий у найбільш підходящий момент. Причини цього може бути найбільш різними: протягом тривалого часу тривала музика, забуті фари, машина вже давно на морозі та інших. У такій ситуації це буде просто незамінним пристроєм, який може дати достатню зарядку акумулятора.

Де краще мати сонячну батарею

Найбільш придатним місцем для розміщення геліопанелів. це дах автомобіля. Для швидкого та ефективного заряджання потрібен фото модуль з розмірами в 1 м2. У сонячних областях на даху автомобілів є кілька таких модулів, тим самим створюючи невелику електростанцію. І, як це було роз’яснене під час проведення досліджень, з сприятливими кліматичними умовами ви навіть можете повністю відмовитися від електричного генератора. За рахунок сонячних панелей, продуктивність батарей та економії палива збільшується.

Розміри та модель сонячної панелі залежать від майбутнього призначення. Для невеликих потреб радіо та інших низьких витратних пристроїв буде досить достатнім для невеликих розмірів фотопанеля. Однак, якщо є потреба в енергії більшої потужності, ви повинні з’ясувати, що саме потрібно придбати модель сонячної батареї.

Для розміщення фото моделей не потрібно використовувати дах автомобіля. Є багато складних моделей пристроїв, які будуть зручні для транспортування в багажнику. Ви також можете заряджати акумулятор через сонячні панелі кількома портативними модулями.

Для реанімації акумулятора буде достатньо геліопанеля на 5-6 Вт. Отже, у випадку повного і швидкого заряджання, буде потрібно, то цілий комплекс буде потрібно, потужність якої повинна бути 30-60 Вт. Але в більшості випадків модуль використовується потужністю приблизно 15 Вт і розмірами 1 м у довжину.

Звичайно, якщо ця дах є мікроавтобусом, то це цілком раціонально розміщувати один, але кілька фото моделей, так що пристрій утворюється, здатний забезпечити автомобіль постійним струмом. Сонячні панелі для заряджання автомобільного акумулятора будуть дуже актуальними для кожного автомобіліста.

Стан автомобільного акумулятора є предметом постійної уваги і догляду за ентузіастами автомобілів. Не вчасно випускний пристрій доставить багато неприємностей навіть у місті, і якщо це відбудеться від зайнятих доріг, то проблема буде дуже складною. Добре питання рішення. використовуйте сонячну панель для заряджання автомобільного акумулятора, надаючи можливість “відродити” праву батуру, не залучаючи допомогу.

Автомобільна батарея постійно дає збережену енергію, як під час водіння, так і на стоянці. Операція різних пристроїв. приймач, CD-чейнджер, авто-прихильник, холодильник, кондиціонер та інші установки вимагає збільшення споживання енергії. Часто є випадки, коли власник автомобіля в поспіху залишає радіо або інший пристрій, і коли він повертається до машини, він виявляє безнадійно сидячу батарею. Ну, якщо ви знайдете, хто має “бачити”, але така удача не завжди відбувається.

Для таких випадків сонячні панелі були створені для зарядки автомобільного акумулятора. Вони мають різні параметри, розміри та можливості. Особливості таких пристроїв полягає у здатності ефективно працювати лише в сонячний день. Джерелом сонячної енергії є справді невичерпною, але можливості сучасних технологій дозволяють отримувати обмежену кількість енергії від нього. Продуктивність пристрою безпосередньо залежить від робочої області поверхні сонячної панелі.

Таким чином, характеристики заряджання автомобільної батареї з сонячної батареї є:

Крім того, діяльність комплекту впливає технологія та якість продукції, країни та виробника та інші звичайні чинники, що діють по відношенню до будь-якого обладнання.

12В сонячні батареї для заряджання автомобільного акумулятора, як сонячні панелі для туристів, вимагають нормальної роботи присутності сонця та добре обраного положення, в якому світловий потік падає перпендикулярно до всієї поверхні світлочутливих елементів. З великими розмірами панелей, які дозволяють отримати максимальний ефект від заряджання, розміщення пристрою стає помітною проблемою.

Якщо ми говоримо про стоянку, особливо в полі, то питання вирішується досить простим. Однак, якщо це необхідно, підзарядка під час водіння, сонячна панель у автомобілі для зарядки акумулятора перетворюється на досить складне завдання, рішення якого частково пропонується виробниками установок. Вони створюють спеціальні стенди, які дозволяють розмістити панель у зручному положенні для отримання сонця.

Сонячна зарядка для автомобільного акумулятора вставляється в спеціальний роз’єм на панелі, який має можливість виправити на певному куті до горизонту. При включенні в сонце і вибираючи оптимальний нахил, робоча поверхня отримує світловий потік максимальної сили.

На жаль, такі підтримуючі структури найчастіше прикріплюються до малозабезпечених пристроїв. Більш продуктивні панелі у розгорнутій формі мають велику площу, а виробники забезпечують власників автомобілів вирішувати питання оптимальної установки установок.

Найзручнішими є два варіанти:

Обидва варіанти мають свої переваги та недоліки, тому ви повинні говорити про них.

Дах авто

Зовнішня поверхня даху кабіни має досить велику площу і розташована таким чином, що промені сонця постійно впадають на нього. Це дозволяє розмістити сонячну панель загальною площею 1 м 2. І навіть більше, що дає достатню кількість енергії, щоб повністю зарядити автомобільну батарею навіть після глибокого розряду. Сонячний зарядний пристрій для автомобільного акумулятора 12 В, який має достатню потужність 30-60 Вт для цього, повинна бути схожою на аналогічну ділянку.

Недоліком цього варіанту є необхідність якось зафіксувати панелі на даху, оскільки вони мають відносно невелику вагу і можуть бути зміщені або відкинуті звичайним імпульсом вітру. При русі, проблема багато разів збільшується, оскільки контр-потік повітря створює значний тиск і може порушити панелі. Під час руху існує ризик не відразу помітити цей момент, що змусить розгортати та перейти до пошуку.

Верхня площина панелі приладової панелі зручна для розміщення сонячної панелі правильного розміру. Пристрій знаходиться всередині кабіни, яка забезпечує його захист від атмосферних проявів або посягання, нечистим до руки громадян.

Додаткова зручність є здатністю приєднатися до легких або відповідних терміналів, що набагато зручніше, ніж при встановленні панелей на даху, коли невелика проблема виникає з дротами. Ви можете заряджати акумулятор як на стоянці, так і під час водіння без прийняття додаткових заходів для посилення фіксації пристрою.

Недоліком є ​​обмежена площа панелі, яка не дозволяє виробляти повний заряд акумулятора. Звичайна сонячна батарея для заряджання автомобільного акумулятора потребує додаткової квадратної та на інформаційній панелі, ви можете встановити лише додаткову панель, заряджати акумулятор на певний рівень.

Іншим недоліком є ​​можливість отримання ефективного сонячного потоку лише за певним напрямком руху або розташування машини під час стоянки. Якщо напрямок руху не збігається з положенням Сонця, ефективність панелей різко падає. Незважаючи на застосування виробників про здатність працювати в хмарну погоду, пристрій помітно втрачає продуктивність при обмеженні доступу до прямого потоку світла.

Прості способи перезарядки

Акумулятор у машині, як ви знаєте, під час руху перезаряджається з генератора. Звичайно, це трапляється не так швидко і ефективно, як при використанні зовнішнього стаціонарного джерела. Але все-таки заряджайте акумулятор у цьому випадку може до 90%.

Деякі ентузіасти автомобілів, зіткнулися з проблемою запуску двигуна, також просто попросили захопити своїх колег на дорозі. Крім того, можна заряджати акумулятор з домашніх пристроїв, зібраних за допомогою, наприклад, блоків ноутбуків або смартфонів.